Az álláskeresést és a bértranszparenciát is támogatja a Profession.hu új kampánya
Az október 17-én útjára indított kampány kettős célt szolgál: az intenzív jelenléttel és a várhatóan a közbeszédet befolyásoló tartalommal az eddig passzív álláskeresőket is megmozgatja – olyan információkat adva nekik, amelyekkel korábban nem rendelkeztek. Emellett népszerűsíti a fizetések transzparenciáját, amely hosszútávon a teljes munkaerőpiacot hatékonyabbá teheti.
„Évek óta változatos módszerekkel támogatjuk a bértranszparencia elterjedését. Emellett 2022 tavaszán azt tapasztaltuk, hogy lecsökkent az aktív munkakeresők száma a magyar álláspiacon. Piacvezetőként és felelős iparági szereplőként ezért egy olyan eszközrendszert kerestünk, ami mindkét problémára megoldással szolgálhat. Elsőként a munkaadók oldaláról közelítettünk, és bizonyos online feladott hirdetéstípusoknál kötelezővé tettük a bérsávok megadását. Őszre pedig egy olyan megoldást kerestünk, ami képes arra, hogy a passzív álláskeresőket is felrázza. A nyilvánossá tett magas fizetésekre felkapják a fejüket, a fogadó oldalként funkcionáló bérigény-elemzés eszközünk pedig értékes információkkal is ellátja majd őket”
– mondta el a kampányról Varga Balázs a Profession.hu marketingvezetője.
Az offline kampányt a figyelemfelhívásra, az online eszközöket pedig a fogadó oldalra való terelésre optimalizálták, ahol egy „bérigény-elemzés” elnevezésű felület várja a felhasználókat. Ennek segítségével a portál felületén található pozíciók közül több száznál megnézhető, hogy tapasztalat és időszak szerint milyen elvárásokat adott meg a többi álláskereső. A kreatívokon megjelenő bérek ezzel párhuzamosan korábbi álláshirdetésekben közzétett, valós felajánlott fizetéseken alapulnak.
A Profession.hu több mint 10 éve a transzparens fizetések egyik legelkötelezettebb képviselője. Konferenciákon, kutatásokkal, szakmai cikkekben, interjúkban és vállalati döntéshozóknak szóló segédanyagokban is folyamatosan ösztönzik a vállalkozásokat, hogy tegyék nyilvánossá bérsávokat a hirdetéseikben, ezzel is hatékonyabbá téve a munkaerőpiacot. A kampány sajtókommunikációs lába elsősorban ezt a törekvést támogatja majd.
Profession.hu
Kapcsolódó cikkeink
Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Így panaszkodnak a magyar dolgozók generációi – országos kutatás Steigervald Krisztiánnal
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >A MOHU hat hónap alatt 700 millió palackot gyűjtött össze
November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza…
Tovább olvasom >Még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni
Markánsan eltérően ítélik meg a középkorúak a lakásbérlést, mint lakhatási…
Tovább olvasom >