Az álláskeresést és a bértranszparenciát is támogatja a Profession.hu új kampánya
Az október 17-én útjára indított kampány kettős célt szolgál: az intenzív jelenléttel és a várhatóan a közbeszédet befolyásoló tartalommal az eddig passzív álláskeresőket is megmozgatja – olyan információkat adva nekik, amelyekkel korábban nem rendelkeztek. Emellett népszerűsíti a fizetések transzparenciáját, amely hosszútávon a teljes munkaerőpiacot hatékonyabbá teheti.

A bértranszparencia stabilitást hoz a munkaerőpiacon
„Évek óta változatos módszerekkel támogatjuk a bértranszparencia elterjedését. Emellett 2022 tavaszán azt tapasztaltuk, hogy lecsökkent az aktív munkakeresők száma a magyar álláspiacon. Piacvezetőként és felelős iparági szereplőként ezért egy olyan eszközrendszert kerestünk, ami mindkét problémára megoldással szolgálhat. Elsőként a munkaadók oldaláról közelítettünk, és bizonyos online feladott hirdetéstípusoknál kötelezővé tettük a bérsávok megadását. Őszre pedig egy olyan megoldást kerestünk, ami képes arra, hogy a passzív álláskeresőket is felrázza. A nyilvánossá tett magas fizetésekre felkapják a fejüket, a fogadó oldalként funkcionáló bérigény-elemzés eszközünk pedig értékes információkkal is ellátja majd őket”
– mondta el a kampányról Varga Balázs a Profession.hu marketingvezetője.
Az offline kampányt a figyelemfelhívásra, az online eszközöket pedig a fogadó oldalra való terelésre optimalizálták, ahol egy „bérigény-elemzés” elnevezésű felület várja a felhasználókat. Ennek segítségével a portál felületén található pozíciók közül több száznál megnézhető, hogy tapasztalat és időszak szerint milyen elvárásokat adott meg a többi álláskereső. A kreatívokon megjelenő bérek ezzel párhuzamosan korábbi álláshirdetésekben közzétett, valós felajánlott fizetéseken alapulnak.
A Profession.hu több mint 10 éve a transzparens fizetések egyik legelkötelezettebb képviselője. Konferenciákon, kutatásokkal, szakmai cikkekben, interjúkban és vállalati döntéshozóknak szóló segédanyagokban is folyamatosan ösztönzik a vállalkozásokat, hogy tegyék nyilvánossá bérsávokat a hirdetéseikben, ezzel is hatékonyabbá téve a munkaerőpiacot. A kampány sajtókommunikációs lába elsősorban ezt a törekvést támogatja majd.
Profession.hu
Kapcsolódó cikkeink
EU irányelv: jövőre megtudhatjuk, mennyit keresnek a kollégáink
A bérek átláthatóságára kidolgozott európai uniós irányelv célkitűzéseit 2026. június…
Tovább olvasom >A LIDL már készül a szezonra: mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a vállalat
A Lidl Magyarország már most készül a Balaton és a…
Tovább olvasom >Jön az Állásbörze 2025 – az ingyenes munkaerőpiaci találkozót április 9-11. között tartják
18 éves lett a HVG Állásbörze – azok, akik az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >