Az ALDI nyereményjátékkal hívja fel a figyelmet a Hazai Termékek Hónapjára
Fogyasztói nyereményjátékot tartott augusztusban országszerte az ALDI üzleteiben a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közös összefogásában. A promóció fókuszában a hazai áruk álltak, amelyekre kiemelt áruházi kommunikáció hívta fel a figyelmet.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A Hazai Termékek Hónapjához kapcsolódva a hálózat augusztus 3. és 30. között értékes nyereményeket biztosított a védjegyes saját márkás termékek vásárlói számára.
Az akcióban szereplő áruk száma kiemelkedően magas volt, hiszen több mint 400 hazai termék közül válogathattak a vásárlók. A játékosoknak a részt vevő termékek közül legalább kettőt kellett a kosarukba tenniük ahhoz, hogy indulhassanak a nyereményekért.
A fődíj 500 000 Ft értékű ALDI-vásárlási utalvány volt, emellett értékes heti nyereményeket is sorsoltak.
Az üzletlánc számára a környezettudatosság már hosszú évek óta sarkalatos szempont működése során. Ebben az akcióban az ökológiai egyensúly megteremtése kapott kiemelt hangsúlyt. Az akció ideje alatt ugyanis a fogyasztók minden Magyar Termék megvásárlásával hozzájárulhattak egy új rovarhotel létrehozásához. //
Kapcsolódó cikkeink
A CAFE FREI fejlesztette az ALDI új saját márkás kávéit
Az ALDI Magyarország tovább bővítette együttműködését és termékfejlesztését a CAFE…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >