Automata kasszát vezetett be az Aldi chicagói üzletében
Az Aldi a Grabango technológiai céggel együttműködve telepítette első teljesen automata kasszarendszerét az Egyesült Államokban, Chicagóban, amely révén a vásárlók a termékek külön scannelése nélkül távozhatnak az üzletből.
A kasszarendszer kamerák és a mennyezetre szerelt érzékelők segítségével – számítógépes látással – követi végig a vásárlókat az üzleten, és rögzíti az általuk kiválasztott árucikkeket.
Az Aldi US novemberben kezdte meg az automata pénztárgép-szolgáltatást az Illinois állambeli Aurorában található élelmiszerboltjában, amely az Aldi amerikai – Illinois állambeli Bataviában található – központjának közelében működik.
A 2017-ben nyílt üzlet feliratokkal invitálja a vásárlókat arra, hogy próbálják ki a kiskereskedő „Aldi Go” rendszerét.
A szolgáltatás igénybevételéhez a vásárlóknak telepíteniük kell a Grabango mobilalkalmazását, és ki kell választaniuk a fizetéshez használt hitelkártyát, amely lehet az összes jelentős hitelkártya, de az Apple Pay is opció, és a vállalat dolgozik azon, hogy a Google Pay is elfogadott fizetési eszköz legyen – közölte a Grabango képviselője.
A vásárlók egy az alkalmazásban található gomb segítségével kérhetnek engedélyt egy bolti alkalmazottól, ha korhatáros terméket, például alkoholt szeretnének vásárolni, és ha egyes termékeket le kell mérniük.
Az Aldi Go rendszert választók a hagyományos pénztárak helyett egy érintőképernyővel felszerelt kioszknál okostelefonjukkal zárhatják le a tranzakciót.
Az Aldi Go koncepció nagyban hasonlít az Amazon Fresh és a Whole Foods Market egyes helyszínein kínált Just Walk Out szolgáltatáshoz. Ám az Amazonnal ellentétben, amely 2021 óta kínálja a Just Walk Out rendszert teljes méretű élelmiszerüzleteiben, az Aldival való együttműködéséig a Grabango berendezéseit a kisboltokra korlátozta.
Kapcsolódó cikkeink
Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >Hőség és vásárlási láz: akciós hullám a háztartási gépek piacán
A tartós kánikulai időjárás nemcsak az embereket, hanem a háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >