Áttervezi ikonikus logóját a brit Tesco egy páratlan húsvéti tojásvadászat kedvéért

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 30. 08:39

Sajátos módon ünnepli a brit Tesco az idei húsvétot: a kereskedelmi lánc az ünnep jegyében a húsvéti tojást idéző átalakítást végez logóján, amit egy összesen 100 ezer fontos nyereményjátékkal támogat.

Az újratervezés lényegében abból áll, hogy a Tesco „O” betűjét országszerte több ezer helyen – az áruházakban, a járműveken, az óriásplakátokon, a közösségi médiában, az üzletekben elhelyezett feliratokon, a digitális reklámokban és a március 29-ig futó televíziós hirdetésekben – egy megrepedt tojássá egészítették ki.

A BBH kreatív ügynökség által kidolgozott kampányban a repedt tojásos logót az Egyesült Királyságban 19 helyen „rejtették el”, és azt egy „egyedülálló” tojásvadászat keretében kell felkutatni. A húsvéti logóra bárhol rábukkanó szerencsés vásárlóknak mindössze egy fotót kell készíteniük róla, melyet aztán a #CrackingEaster hashtaggel ellátva posztolniuk kell a közösségi médiában, hogy esélyük legyen nyerni.

A nyereményjáték részeként akár 100 szerencsés pályázó is megnyerheti az 1000 fontos nyereményt egyenként két 500 fontos utalvány formájában, amelyekkel kedvük szerint gazdálkodhatnak.

Marketing Beat

Kapcsolódó cikkeink