Átnevezi HR-részlegét a Metro AG
A Metro AG bejelentette, hogy „átalakítja” humánerőforrás részlegét, amivel egyben megváltozi „fókusza, arculata és vállalati kultúrája” is.
A nagykereskedelmi óriás szerint a szakképzett munkaerő és alkalmazottak megtalálása és megtartása csak megfelelő humánerőforrás-stratégiával és vállalati kultúrával lehetséges.
A vállalat az átalakítást oly módon kommunikálja a külvilág felé, hogy HR-részlegének új nevet ad és azt „People and Culture”, azaz „Emberek és kultúra” részlegnek nevezi ezután. A People & Culture részleg kialakítása „szerves” részét képezi a vállalatcsoport általános sCore stratégiájának.
A Metro AG közleményében azt írta, hogy csapatai erősségeinek és képességeinek „kibontakoztatását”, valamint teljesítményük és növekedésük támogatását egyszerű, globálisan skálázható digitális folyamatok segítségével fogja biztosítani.
A csoport úgy véli, hogy az sCore növekedési stratégiában megfogalmazott célok megvalósításához mostantól 2030-ig erős „csapatszellemre” van szükség.
Kapcsolódó cikkeink
Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >