Átnevezi HR-részlegét a Metro AG
A Metro AG bejelentette, hogy „átalakítja” humánerőforrás részlegét, amivel egyben megváltozi „fókusza, arculata és vállalati kultúrája” is.
A nagykereskedelmi óriás szerint a szakképzett munkaerő és alkalmazottak megtalálása és megtartása csak megfelelő humánerőforrás-stratégiával és vállalati kultúrával lehetséges.
A vállalat az átalakítást oly módon kommunikálja a külvilág felé, hogy HR-részlegének új nevet ad és azt „People and Culture”, azaz „Emberek és kultúra” részlegnek nevezi ezután. A People & Culture részleg kialakítása „szerves” részét képezi a vállalatcsoport általános sCore stratégiájának.
A Metro AG közleményében azt írta, hogy csapatai erősségeinek és képességeinek „kibontakoztatását”, valamint teljesítményük és növekedésük támogatását egyszerű, globálisan skálázható digitális folyamatok segítségével fogja biztosítani.
A csoport úgy véli, hogy az sCore növekedési stratégiában megfogalmazott célok megvalósításához mostantól 2030-ig erős „csapatszellemre” van szükség.
Kapcsolódó cikkeink
Kivezetné Daniel Kretinsky a Metrót a tőzsdéről
A cseh milliárdos Daniel Kretinsky cége, a EP Global Commerce…
Tovább olvasom >Hetedjére is keresik az Év Mentes Séfjét
Idén is a METRO Gasztroakadémia ad otthont az Év Mentes…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >