Átnevezi HR-részlegét a Metro AG
A Metro AG bejelentette, hogy „átalakítja” humánerőforrás részlegét, amivel egyben megváltozi „fókusza, arculata és vállalati kultúrája” is.
A nagykereskedelmi óriás szerint a szakképzett munkaerő és alkalmazottak megtalálása és megtartása csak megfelelő humánerőforrás-stratégiával és vállalati kultúrával lehetséges.
A vállalat az átalakítást oly módon kommunikálja a külvilág felé, hogy HR-részlegének új nevet ad és azt „People and Culture”, azaz „Emberek és kultúra” részlegnek nevezi ezután. A People & Culture részleg kialakítása „szerves” részét képezi a vállalatcsoport általános sCore stratégiájának.
A Metro AG közleményében azt írta, hogy csapatai erősségeinek és képességeinek „kibontakoztatását”, valamint teljesítményük és növekedésük támogatását egyszerű, globálisan skálázható digitális folyamatok segítségével fogja biztosítani.
A csoport úgy véli, hogy az sCore növekedési stratégiában megfogalmazott célok megvalósításához mostantól 2030-ig erős „csapatszellemre” van szükség.
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >