Átnevezi HR-részlegét a Metro AG
A Metro AG bejelentette, hogy „átalakítja” humánerőforrás részlegét, amivel egyben megváltozi „fókusza, arculata és vállalati kultúrája” is.
A nagykereskedelmi óriás szerint a szakképzett munkaerő és alkalmazottak megtalálása és megtartása csak megfelelő humánerőforrás-stratégiával és vállalati kultúrával lehetséges.
A vállalat az átalakítást oly módon kommunikálja a külvilág felé, hogy HR-részlegének új nevet ad és azt „People and Culture”, azaz „Emberek és kultúra” részlegnek nevezi ezután. A People & Culture részleg kialakítása „szerves” részét képezi a vállalatcsoport általános sCore stratégiájának.
A Metro AG közleményében azt írta, hogy csapatai erősségeinek és képességeinek „kibontakoztatását”, valamint teljesítményük és növekedésük támogatását egyszerű, globálisan skálázható digitális folyamatok segítségével fogja biztosítani.
A csoport úgy véli, hogy az sCore növekedési stratégiában megfogalmazott célok megvalósításához mostantól 2030-ig erős „csapatszellemre” van szükség.
Kapcsolódó cikkeink
A fogyasztóvédelmi hatóság is ellenőrzi a görögdinnyéket a nyári időszakban
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a kormányhivatalok…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >