Átkozmetikázták a Camelt
1913-as bevezetése óta ez az első alkalom, hogy hozzányúltak a doboz grafikájához.Az R.J. Reynolds vállalat
márkájának papírdobozán a lényeges
grafikai elemek nem változtak, a teve, a piramis és az
oázis egyaránt digitálisan feljavított
formátumban került a csomagolóanyagra. Az új
dizájnú termékeket most szállítják
ki, március végére az amerikai boltok
többségében kapható lesz.
A R. J. Reynold tavaly bejelentette,
hogy 2008-ban nem hirdet napilapokban és magazinokban, az
eladás ösztönzésére a doboz
aktualizálását használják fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >