Átfogó kampánnyal jubilál a Magyar tej márka
Idén ünnepli 10. születésnapját a Magyar tej márka, ez alkalomból indított átfogó kampányt a gyártó Alföldi Tej Kft.
Tíz évvel ezelőtt hozta létre Magyarország jelenleg második legnagyobb tejtermék gyártója, az Alföldi Tej Kft. a „Magyar tej” márkát. A márka azzal a koncepcióval született, hogy a fogyasztók a jelentős számú import tejtermék között egyértelműen meg tudják különböztetni az Alföldi Tej csak magyar alapanyagból, itthon készülő tejtermékeit. 2020-ra már 25 különböző termékből – többek közt tejből, rögös túróból, vajból, joghurtból, kefirből, tejszínből és 2019 óta trappista sajtból – áll a Magyar márka termékportfóliója.
„Olyan márkát szerettem volna létrehozni, ami érzelmet vált ki, megszólít, ami már akkor is mert magyar lenni, amikor a hazai termékek még nem voltak a vásárlók kedvencei. 10 év alatt bebizonyítottuk, hogy van igény a fogyasztók részéről a kizárólag hazai alapanyagból készülő minőségi tejtermékekre és igenis lehet kötődni magyar élelmiszermárkához” – meséli a márka megalkotója, Dobrovoczky István, az Alföldi Tej kereskedelmi és marketing igazgatója.
A Magyar márka az egyetlen, amely a nevében használhatja a magyar szót – amit tulajdonnévként így nagy kezdőbetűvel kell írni.
„A Magyar márka a környezetvédelemben is aktív, legutóbbi marketingkampányunk során a magyar lakosság szokásaiból kiindulva a Magyar tejfölös poharak újbóli felhasználására adtunk ötleteket, így bárki még inkább a sajátjának érezheti a márkát és ezzel együtt csökkentheti műanyag felhasználást” – teszi hozzá Dobrovoczky István.
A Superbrands díjjal hét alkalommal is kitüntetett márka átfogó kampánnyal ünnepli 10. születésnapját, amelynek televíziós, rádiós, print, online, pr, közösségi média megjelenések az elemei.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >Dráguló tejtermékek: miért kerülnek egyre többe a mindennapok kedvenc élelmiszerei?
A tejtermékek továbbra is a drágább élelmiszerek közé tartoznak, sőt…
Tovább olvasom >Egy évig is eltartható joghurtitalt vezet be a Continente
A portugál Continente által bevezetett Yogoody Shake joghurtital-por a kereskedő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >