Átfogó kampánnyal jubilál a Magyar tej márka
Idén ünnepli 10. születésnapját a Magyar tej márka, ez alkalomból indított átfogó kampányt a gyártó Alföldi Tej Kft.
Tíz évvel ezelőtt hozta létre Magyarország jelenleg második legnagyobb tejtermék gyártója, az Alföldi Tej Kft. a „Magyar tej” márkát. A márka azzal a koncepcióval született, hogy a fogyasztók a jelentős számú import tejtermék között egyértelműen meg tudják különböztetni az Alföldi Tej csak magyar alapanyagból, itthon készülő tejtermékeit. 2020-ra már 25 különböző termékből – többek közt tejből, rögös túróból, vajból, joghurtból, kefirből, tejszínből és 2019 óta trappista sajtból – áll a Magyar márka termékportfóliója.
„Olyan márkát szerettem volna létrehozni, ami érzelmet vált ki, megszólít, ami már akkor is mert magyar lenni, amikor a hazai termékek még nem voltak a vásárlók kedvencei. 10 év alatt bebizonyítottuk, hogy van igény a fogyasztók részéről a kizárólag hazai alapanyagból készülő minőségi tejtermékekre és igenis lehet kötődni magyar élelmiszermárkához” – meséli a márka megalkotója, Dobrovoczky István, az Alföldi Tej kereskedelmi és marketing igazgatója.
A Magyar márka az egyetlen, amely a nevében használhatja a magyar szót – amit tulajdonnévként így nagy kezdőbetűvel kell írni.
„A Magyar márka a környezetvédelemben is aktív, legutóbbi marketingkampányunk során a magyar lakosság szokásaiból kiindulva a Magyar tejfölös poharak újbóli felhasználására adtunk ötleteket, így bárki még inkább a sajátjának érezheti a márkát és ezzel együtt csökkentheti műanyag felhasználást” – teszi hozzá Dobrovoczky István.
A Superbrands díjjal hét alkalommal is kitüntetett márka átfogó kampánnyal ünnepli 10. születésnapját, amelynek televíziós, rádiós, print, online, pr, közösségi média megjelenések az elemei.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő árbevétel mellett is javuló eredmények: nehéz év után stabilizálódik az Alföldi Tej Kft.
Lélegzethez jutott az Alföldi Tej Kft. 2024-ben: bár a vállalat…
Tovább olvasom >Csökkent a legtöbb tejtermék ára áprilisban
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a nyerstej országos termelői…
Tovább olvasom >Újabb árcsökkentés a Lidlnél: 30-féle tej és tejtermék lesz olcsób
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Erős évet zárt a Shein brit leányvállalata, de komoly kockázatok árnyékolják a kilátásokat
Erős növekedést mutatott a Shein brit leányvállalata 2024-ben, miközben a…
Tovább olvasom >