Áramvonalasítja portfólióját a Constellation Brands

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 01. 25. 13:29

Értékesíti márkaportfóliójának egy részét az amerikai Constellation Brands. A Paul Masson Grande Amber Brandy mintegy 265 millió dollárért kerül a készletekkel és érdekeltségekkel együtt a Sazerachoz. Bor- és égetettszeszesital-portfóliójának egy része, valamint a Nobilo bormárka az E. & J. Gallo Winery kezébe került, míg egyes a szőlőlékoncentrátum-üzletben hasznosuló márkái a Vie-Del Companyt gazdagítják ezek után.
Az eladásokkal a cég célja, hogy erőforrásait és fókuszát a prémium márkák – így a SVEDKA Vodka és Corona sör – egy kisebb körére összpontosítja, ami révén képes lesz jobban igazodni a fogyasztók részéről tapasztalt prémiumizációs trendekhez.
A cég portfoliódiverzifikációs szándékkal nemrégiben szerzett 38,6%-os részesedést a kanadai marihuánatermelő Canopy Growth Corpban.

Kapcsolódó cikkeink