Április 5-én nyílik az első hazai Lindt márkabolt
Magyarországon is terjeszkedik üzlethálózatával a svájci prémium csokoládégyártó, a Lindt & Sprüngli, amely április 5-én Budapesten, az Allee Bevásárlóközpontban nyitja meg legelső hazai exkluzív üzletét.
kép: chocolate.lindt.com
A Lindt regionális stratégiájának része a márka magyarországi jelenlétének fejlesztése, így következő lépésként a budapesti üzletnyitás mellett döntött. A világszerte több mint 400 üzlettel rendelkező márka április 5-én nyitja meg legelső hazai Boutique típusú üzletét, aminek otthonául az Allee Bevásárlóközpontot választotta. Az exkluzív nemzetközi koncepció alapján kialakított üzletben olyan ízekkel is találkozhatnak a csokoládé szerelmesei, amik egyéb más kereskedelmi forgalomban nem, vagy nehezen elérhetők, így a teljes termékportfólióból tudnak választani a vásárlás során.
A Lindt világszerte
A Lindt csokoládéboltok és -kávézók egyedülálló élményt nyújtanak a márka termékeinek megismerésére. A Lindt hálózata világszerte több mint 410 üzletből áll. Évente több, mint 60 millió látogató élvezi hatalmas termékválasztékát és üzleteinek kiváló kiszolgálását, amelynek köszönhetően a prémium szegmens vezető szereplőjévé vált.
Prémium csokoládé csaknem 175 éve
A Lindt csokoládék világszerte ismertek páratlan, egyedülálló ízük és lágyan olvadó töltelékükről. Egy ilyen finom csokoládé megalkotása olyan művészet, amely hosszútávú szakértelmet és elkötelezettséget igényel. A Lindt & Sprüngli kezdetei 1845-re nyúlnak vissza. A Lindt Csokoládé Mestereit a csokoládé iránti szenvedély és kreativitás hajtotta, hogy kifejlesszék és finomítsák egyedülálló és titkos receptjüket. A Lindt & Sprüngli azon kevés csokoládégyártók egyike lett, akik a termelési folyamat minden egyes lépését ellenőrzi a kakaóbabtól egészen a csokoládé elkészítéséig.
Kapcsolódó cikkeink
Európából látja el Kanadát a Lindt, hogy elkerülje a vámokat
A svájci Lindt & Sprüngli csokoládégyártó Európából szállítja majd termékeit…
Tovább olvasom >A MITTE az Allee új PR ügynöksége
A MITTE Communications PR-stratégia, sajtókommunikáció, médiavásárlás, tanácsadás területeken támogatja az…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >