Április 5-én nyílik az első hazai Lindt márkabolt
Magyarországon is terjeszkedik üzlethálózatával a svájci prémium csokoládégyártó, a Lindt & Sprüngli, amely április 5-én Budapesten, az Allee Bevásárlóközpontban nyitja meg legelső hazai exkluzív üzletét.
kép: chocolate.lindt.com
A Lindt regionális stratégiájának része a márka magyarországi jelenlétének fejlesztése, így következő lépésként a budapesti üzletnyitás mellett döntött. A világszerte több mint 400 üzlettel rendelkező márka április 5-én nyitja meg legelső hazai Boutique típusú üzletét, aminek otthonául az Allee Bevásárlóközpontot választotta. Az exkluzív nemzetközi koncepció alapján kialakított üzletben olyan ízekkel is találkozhatnak a csokoládé szerelmesei, amik egyéb más kereskedelmi forgalomban nem, vagy nehezen elérhetők, így a teljes termékportfólióból tudnak választani a vásárlás során.
A Lindt világszerte
A Lindt csokoládéboltok és -kávézók egyedülálló élményt nyújtanak a márka termékeinek megismerésére. A Lindt hálózata világszerte több mint 410 üzletből áll. Évente több, mint 60 millió látogató élvezi hatalmas termékválasztékát és üzleteinek kiváló kiszolgálását, amelynek köszönhetően a prémium szegmens vezető szereplőjévé vált.
Prémium csokoládé csaknem 175 éve
A Lindt csokoládék világszerte ismertek páratlan, egyedülálló ízük és lágyan olvadó töltelékükről. Egy ilyen finom csokoládé megalkotása olyan művészet, amely hosszútávú szakértelmet és elkötelezettséget igényel. A Lindt & Sprüngli kezdetei 1845-re nyúlnak vissza. A Lindt Csokoládé Mestereit a csokoládé iránti szenvedély és kreativitás hajtotta, hogy kifejlesszék és finomítsák egyedülálló és titkos receptjüket. A Lindt & Sprüngli azon kevés csokoládégyártók egyike lett, akik a termelési folyamat minden egyes lépését ellenőrzi a kakaóbabtól egészen a csokoládé elkészítéséig.
Kapcsolódó cikkeink
Génszerkesztéssel óvná a csokoládé jövőjét a Mars
A Snickers és M&M’s édességek gyártója, a Mars a Pairwise…
Tovább olvasom >Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét…
Tovább olvasom >A gasztronómia világa újra a chocoMe-re figyel
A magyar kézműves csokoládémárka, a chocoMe ismét letette névjegyét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >