Anyatej oligoszacharidokat tartalmazó terméket dobott piacra a Nestlé Kínában
A Nestlé bejelentette, hogy Kínában a korai életkorban való táplálásra szánt HMO-kat (anyatej-oligoszacharidokat) tartalmazó terméket dob piacra.
A Wyeth illuma márkanév alatt bevezetett termék azt követően került forgalomba, hogy a kínai Nemzeti Egészségügyi Bizottság a közelmúltban engedélyezte az effajta bioaktív összetevők használatát.
A HMO-k a humán anyatejben a laktóz és a lipidek után a harmadik legnagyobb mennyiségben jelen lévő szilárd összetevők – mondta el a Nestlé, – és az új termék a három fő HMO-típusból kettőt, valamint olyan egészséges lipideket és fehérjéket tartalmaz, amelyek „szerepet játszanak a bélrendszer és az immunrendszer egészségében és a kognitív fejlődésben”.
Az új termék a Nestlé kínai gyárában, Suzhou-ban készül majd.
A vállalat első HMO-termék bevezetésével Kínában az anyatej-oligoszacharidok és 35 másik létfontosságú összetevő előnyeit kínálja a kisgyermekek számára – közölte a vállalat és hozzátette, hogy – az illuma tej bevezetésével a Nestlé a HMO-kutatás terén szerzett szakértelmét terjeszti ki tápszer márkáira. Így a közelmúltban bevezetett Sinergity márkával a Nestlé egy olyan saját keveréket kínál, amely egy különleges probiotikumot tartalmaz hat, az életkorhoz igazított anyatej-oligoszachariddal kombinálva a csecsemők fejlődésének támogatására.
Kapcsolódó cikkeink
Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >Új megoldással csökkenti a tejtermék-alapanyagok zsírtartalmát a Nestlé
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég új megoldást fejlesztett ki arra, hogy…
Tovább olvasom >A Mars az élelmiszerek okozta vércukorszint-változást előrejelző AI alkalmazást vezet be
A fogyasztók bizonyos élelmiszerekre adott vércukor-válaszaira vonatkozó adatok gyűjtése költséges,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >