Anuga Organic a fenntartható, egészséges innovációt bemutató szakvásár
A világ egyik legnagyobb biovására, az Anuga Organic a 2023. október 7-11 között Kölnben megrendezésre kerülő Anuga fontos része. Az idei esemény középpontjában a világ minden tájáról származó bioinnovációk állnak.
A mintegy 200 nemzetközi kiállító a fenntartható és egészséges termékek széles választékát mutatja be. Olyan országok képviseltetik az eseményen magukat, mint Kína, Dánia, Olaszország, Németország, Törökország, az USA, Ausztria, Románia, Peru, Lettország, Marokkó, Paraguay, Magyarország, Görögország, Észtország és Ukrajna, ahol a kiállítók saját piacaikról mutatják be a biotrendeket és innovációkat.
Bio szupermarket
A 2023-ra új, modern elrendezésű Organic Supermarket a teljes biokínálat sokszínűségét vonultatja fel az Anuga Organic középpontjában. Ez az 5.1 csarnokban található szupermarket több mint 1500 élelmiszer-kereskedelmi bioterméket mutat be.
Előadás program
Az Organic Supermarket mellett a programban az Anuga Organic On Stage előadások szerepelnek a bio iparág számára fontos témákat érintő panelbeszélgetésekkel és trendeket vázoló előadásokkal.
Az eseményen a már befutott iparági szereplőkkel együtt start-up cégek is megjelennek újgenerációs ötletekkel és megoldásokkal.
Kapcsolódó cikkeink
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Az alternatív fehérjéké a főszerep az Anuga új szakvásárán
A világ elsőszámú élelmiszeripari rendezvénye, az Anuga új a növényi…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a bio minősítésű termékek értékesítése az USA-ban tavaly
A biotermékek piaca az USA-ban 2023-ban 69,7 Mrd dolláros rekordforgalmat…
Tovább olvasom >Rekordot döntött tavaly a bio minősítésű termékek értékesítése az USA-ban
A biotermékek piaca az USA-ban 2023-ban 69,7 mrd dolláros rekord…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >