Amikor nem a vásárló marad otthon
Az Extreme Digital Szent István körúti üzletében a járvány második hullámának kezdete óta online értékesítési és tanácsadói pult várja a betérőket: egy képernyővel, mikrofonnal és webkamerával szerelt terminálra online platformon keresztül bejelentkező eladó is segít a vásárlók kiszolgálásában. Így ezen keresztül olyan munkatársak is tudnak segíteni az értékesítésben, akik számára a COVID-19 kiemelt egészségügyi kockázatot jelentene, ezért a járvány alatt nem tudnak személyesen dolgozni az üzletben.
A termékeket az üzlet pénztárában fizikailag is jelen lévő munkatársnál tudják kifizetni a vásárlók az Extreme Digital Szent István körúti üzletében, de a fejlesztések között már szerepel a bankkártyaterminál bevezetése, az így kifizetett terméket pedig az árukiadó pultnál rögtön át is tudja majd venni a vásárló. //
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a magyar kkv-k online értékesítési csatornáinak fejlesztésére
Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége…
Tovább olvasom >A GVH eljárást indított az Extreme Digital-eMAG-gal szemben
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított az Extreme Digital-eMAG Korlátolt…
Tovább olvasom >Új szereplő az FMCG-piacon: A BrandVibes Distribution a Felföldi édességekkel kezdi meg hódító útját
Az édességek iránti szenvedély és az üzleti innováció találkozásával Magyarországon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >