Ami a szívemen, a számon – Kérdezd meg Pöttyössel!
A Pöttyös azt vallja, hogy a kedvesség, az egymásra való odafigyelés nem múlhat el az ünnepekkel, ezért az előző évkezdetekhez hasonlóan ismét szívecskékre váltanak az ikonikus pöttyök. Mostantól egészen Valentin napig, azaz február közepéig a népszerű szívecskés csomagolású Túró Rudikkal találkozhatunk a boltokban. Ám most nem csak a pöttyök alakulnak át szívekké, hanem igazán fontos és frappáns kérdéseket is feltehetünk a kedvenc finomságunkkal.
A Kérdezd meg Pöttyössel! elnevezésű kampány kérdései nagyrészt a fogyasztóktól származnak, amelyeket heteken keresztül gyűjtött a márka az egymillió rajongóval büszkélkedő, hivatalos Facebook oldalán. Összesen 3643 kérdés érkezett a felhívásra, a legjobbakból 60 került fel a csomagolásokra, amelyek négy témára vonatkoznak, ezek a család, a barátság, a szerelem és a munkahelyi vagy iskolai kapcsolatok. A Pöttyössel például olyan zavarbaejtő kérdéseket is bátran feltehetünk, mint például „Lehetek az eseted?” vagy ”Leszel a cinkosom?”. A főnökhöz is könnyebb talán odamenni egy „Fizuemelés?” feliratú Túró Rudival. Arra pedig, hogy „Ki a legjobb Anyuka? vagy Apuka?” nem is lehet kérdéses a válasz, de a konfliktusok rendezéséhez is biztosan jól jön majd egy „Béke-Rudi?” feliratú finomság.
„Az egyik kedvenc kampányunk a szívecskés, amit az idén is nagyon vártunk már. Ezúttal egy picit újítottunk is rajta, mert olyan dolgot szerettünk volna kitalálni, amivel még több személyes interakciót indítunk el a fogyasztók között” – árulta el Lanczinger Beatrix, a kampány menedzsere.
A szívecskés Túró Rudik natúr étbevonatos, epres és mogyorókrémes változatban egészen február 14-ig országszerte elérhetők a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >