Alkoholos jeges teát dobott piacra a Monster Energy
A Monster Energy januárban vezette be a Nasty Beast nevű, hard jegestea-termékcsaládot. A 6%-os alkoholtartalmú termékek három ízben kaphatók.
A termék az energiaital-óriás The Beast Unleashed szénsavas alkoholos italának 2023-as bevezetését követi, amely több mint 87 millió dolláros forgalmával tavaly a legkelendőbb új márkának bizonyult a sör kategóriában. Mindkét terméket a Canarchy Craft Brewing forgalmazza, amelyet a Monster 330 millió dollárért vásárolt fel 2022-ben.
A korábban az alkoholtól elzárkózó vállalatok, mint például a Monster, a Coca-Cola és a PepsiCo, az elmúlt négy évben egymás után léptek be a kategóriába, hogy tőkét kovácsoljanak a fogyasztók részéről jelentkező keresletből és a készital-kínálat fellendüléséből.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >Fanta minőségügy: kettős minőség és jogszabályok a központban
Az elmúlt időszakban újra felszínre került a kettős termékminőség kérdése,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >