Aldi: új akciós stratégia és új angliai raktárbázis
Az Aldi Nord és Aldi Süd stratégiájának továbbfejlesztése keretében a lánc bejelentette, hogy Németországban a vállalat két ága kedvezményes áron kínál majd márkázott termékeket az állandó kínálatából is. Az Aldi ezeket az ajánlatokat korábban kizárólag az ideiglenesen listázott termékek és márkák esetében alkalmazta. Az első ilyen ajánlat a Kerrygold vajat és az 1,25 literes üvegben árusított Coca-Colát érinti.
Újra együttműködni láthatjuk tehát a két kereskedelmi láncot, miután az év elején bejelentették közös elköteleződésüket és kampányukat az egészséges táplálkozás népszerűsítése érdekében. 2018-ban egyes saját márkákat összehangoltak, és ez a sztenderdizációs folyamat várhatóan nem áll le, ami az ellátási lánc egészére hatással lehet.
Nagy-Britanniában az Aldi új, mintegy 60 ezer négyzetméter alapterületű, és az ország délkeleti részén működő mintegy 60 üzletét kiszolgáló disztribúciós központot nyitott Kentben, amely 400 új állást jelent a munkaválallók számára. A Kantar Worldpanel szerint leggyorsabban növekvő üzletlánc 2020-ig további 130 üzlet nyitását tervezi Londonban, Brightonban és Dealben.
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >