Aldi: új akciós stratégia és új angliai raktárbázis

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 03. 17. 14:31

Az Aldi Nord és Aldi Süd stratégiájának továbbfejlesztése keretében a lánc bejelentette, hogy Németországban a vállalat két ága kedvezményes áron kínál majd márkázott termékeket az állandó kínálatából is. Az Aldi ezeket az ajánlatokat korábban kizárólag az ideiglenesen listázott termékek és márkák esetében alkalmazta. Az első ilyen ajánlat a Kerrygold vajat és az 1,25 literes üvegben árusított Coca-Colát érinti.

Újra együttműködni láthatjuk tehát a két kereskedelmi láncot, miután az év elején bejelentették közös elköteleződésüket és kampányukat az egészséges táplálkozás népszerűsítése érdekében. 2018-ban egyes saját márkákat összehangoltak, és ez a sztenderdizációs folyamat várhatóan nem áll le, ami az ellátási lánc egészére hatással lehet.

Nagy-Britanniában az Aldi új, mintegy 60 ezer négyzetméter alapterületű, és az ország délkeleti részén működő mintegy 60 üzletét kiszolgáló disztribúciós központot nyitott Kentben, amely 400 új állást jelent a munkaválallók számára. A Kantar Worldpanel szerint leggyorsabban növekvő üzletlánc 2020-ig további 130 üzlet nyitását tervezi Londonban, Brightonban és Dealben.

Kapcsolódó cikkeink