Aldi: új akciós stratégia és új angliai raktárbázis
Az Aldi Nord és Aldi Süd stratégiájának továbbfejlesztése keretében a lánc bejelentette, hogy Németországban a vállalat két ága kedvezményes áron kínál majd márkázott termékeket az állandó kínálatából is. Az Aldi ezeket az ajánlatokat korábban kizárólag az ideiglenesen listázott termékek és márkák esetében alkalmazta. Az első ilyen ajánlat a Kerrygold vajat és az 1,25 literes üvegben árusított Coca-Colát érinti.
Újra együttműködni láthatjuk tehát a két kereskedelmi láncot, miután az év elején bejelentették közös elköteleződésüket és kampányukat az egészséges táplálkozás népszerűsítése érdekében. 2018-ban egyes saját márkákat összehangoltak, és ez a sztenderdizációs folyamat várhatóan nem áll le, ami az ellátási lánc egészére hatással lehet.
Nagy-Britanniában az Aldi új, mintegy 60 ezer négyzetméter alapterületű, és az ország délkeleti részén működő mintegy 60 üzletét kiszolgáló disztribúciós központot nyitott Kentben, amely 400 új állást jelent a munkaválallók számára. A Kantar Worldpanel szerint leggyorsabban növekvő üzletlánc 2020-ig további 130 üzlet nyitását tervezi Londonban, Brightonban és Dealben.
Kapcsolódó cikkeink
OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsó ünnepi menüvel készül a Hálaadásra az Aldi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszertanúsítvány az ultrafeldolgozott összetevőktől mentes termékeknek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kolbászok, szalámik, taktikák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

