Aldi: új akciós stratégia és új angliai raktárbázis
Az Aldi Nord és Aldi Süd stratégiájának továbbfejlesztése keretében a lánc bejelentette, hogy Németországban a vállalat két ága kedvezményes áron kínál majd márkázott termékeket az állandó kínálatából is. Az Aldi ezeket az ajánlatokat korábban kizárólag az ideiglenesen listázott termékek és márkák esetében alkalmazta. Az első ilyen ajánlat a Kerrygold vajat és az 1,25 literes üvegben árusított Coca-Colát érinti.
Újra együttműködni láthatjuk tehát a két kereskedelmi láncot, miután az év elején bejelentették közös elköteleződésüket és kampányukat az egészséges táplálkozás népszerűsítése érdekében. 2018-ban egyes saját márkákat összehangoltak, és ez a sztenderdizációs folyamat várhatóan nem áll le, ami az ellátási lánc egészére hatással lehet.
Nagy-Britanniában az Aldi új, mintegy 60 ezer négyzetméter alapterületű, és az ország délkeleti részén működő mintegy 60 üzletét kiszolgáló disztribúciós központot nyitott Kentben, amely 400 új állást jelent a munkaválallók számára. A Kantar Worldpanel szerint leggyorsabban növekvő üzletlánc 2020-ig további 130 üzlet nyitását tervezi Londonban, Brightonban és Dealben.
Kapcsolódó cikkeink
Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >Coccolino Wonder Wash mosógél
A Coccolino Wonder Wash megoldást kínál a felgyorsult mindennapokra: az…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >