Aldi Süd: újra itt a visszaváltható üvegek kora?
Visszaváltható palackokban árusítja ásványvizeit és söreit néhány üzletében az Aldi Süd. A tesztüzemmód célja, hogy a kiskereskedő felmérje, mennyire nyitottak a vásárlók a visszaváltós megoldásra.
Az Aldi Süd minden üzletében azoknál a termékeknél teszteli a visszaváltás lehetőségét, amelyek az adott területen a legnépszerűbbek.
A termékek között szerepel 0,33 literes, 0,5 literes, 0,75 literes és egyliteres kiszerelés is. A vásárlók eldönthetik, hogy visszaváltható, vagy eldobható flakonban vásárolják meg az innivalókat.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Megakadt a Lidl nemzetközi expanziója
Lefékezte a Lidl nemzetközi terjeszkedését. Egyes lengyelországi és spanyolországi beruházások a…
Tovább olvasom >Konszolidációba kezd az Aldi Nord Németországban
Az évek óta tartó költségmegtakarítás után a diszkont nemzetközi terjeszkedést…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >