AI-trendszakértő, krízisreziliencia coach és virtuális modell avatar-kreátor az idei BrandFestival-on

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 08. 25. 11:46

November 9-10-én AI-trendszakértők, ügyfélélmény stratégák, krízisrezilienciáért felelős coach-ok és kreatív tartalomfejlesztők foglalják el az ETELE CINEMA színpadát. Előadásaik során az AI-megatrend és digitális-transzformáció mentén a márkaélmény-fokozás és a fogyasztói bevonás izgalmas kérdéseit boncolgatják. A kiemelkedő egyéniségektől nem csupán izgalmas szemléletmód várható, de megközelítéseikkel hozzájárulhatnak a progresszív válaszok megfogalmazásához is.

Gerd Willschütz: a DMIx alapítója, a ColorDigital GmbH vezérigazgatója 

Az MI-alapú ajánlómotorok nagymértékben alakítják a divatipart: a szupermodelleket hamarosan mesterséges intelligencia által kreált karakterek válthatják le.

A ColorDigital GmbH digitális modelljei soha nem látott, fotorealisztikus minőséget kínálnak. Korábban egy 3D-s munkafolyamat sem volt képes megfelelni a marketingigényeknek és helyettesíteni az emberi modellek fényképeit. A DMIx 3D-Studió nemcsak egy összetett feladatot könnyít meg, hanem egy olyan automatizált folyamat alapjait is lefekteti, amely megfelelő tartalmakat készít az e-kereskedők számára. Hiperrealisztikus virtuális embereikkel az első olyan átfogó megoldást kínálják, amely egyesíti a digitális termékfejlesztést és a fogyasztó által vezérelt marketingigényeket.

A GUT kreatívipari gamechanger, technológia-vezérelt reklámvállalat, a digitális és kreatív innováció élvonalában dolgozik. A reklámügynökségi csoport 2023-ban a Cannes Lions-on „Az Év Független Ügynökségi Hálózata”, a buenos airesi irodájuk pedig „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. Hitvallásuk szerint a hatékony kommunikáció legfontosabb összetevői az adat, a látvány és a technológia. Ezek kombinációival lehet az ügyfelek céljainak megfelelő merész és innovatív megoldásokat megtalálni, együttes használatukkal hozhatók létre igazán sikeres kampányok.

Egyik legismertebb alkotásuk a Stella Artois-nak készített kampány, melynek keretében műalkotásokat kutattak és vizsgáltak, hogy felleljék a márka termékeit. Olyan algoritmust fejlesztettek, amely a németalföldi festmények digitális archivumait vizsgálta, így ki tudták szűrni azokat az alkotásokat, melyek feltehetőleg Stella Artois terméket ábrázolnak.

Jim Brown: a Ground+AIR alapítója, mentális coach

Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák. Szinte folyamatosan problémamegoldó, túlélő működésben létezünk, ami állandó feszültséget okoz: átszervezések, nagy volumenű üzletek elvesztése, szorosabb időkeretek, nagyobb munkaterhelés.

A reziliens személyiség pedig ilyenkor sem omlik össze. Az alkalmazkodóképesség, azaz „előrepattogás” a kihívások egyszerű elviselésén túl gyarapít is és az egyik legfontosabb vezetői tulajdonság. A Ground+Air egyedülálló Flow keretrendszere lehetővé teszi az egyének és a csapatok számára, hogy felfedezzék, megértsék és elérjék a teljesítmény és a jólét optimális egyensúlyát életükben és munkájukban.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink