AI-trendszakértő, krízisreziliencia coach és virtuális modell avatar-kreátor az idei BrandFestival-on
November 9-10-én AI-trendszakértők, ügyfélélmény stratégák, krízisrezilienciáért felelős coach-ok és kreatív tartalomfejlesztők foglalják el az ETELE CINEMA színpadát. Előadásaik során az AI-megatrend és digitális-transzformáció mentén a márkaélmény-fokozás és a fogyasztói bevonás izgalmas kérdéseit boncolgatják. A kiemelkedő egyéniségektől nem csupán izgalmas szemléletmód várható, de megközelítéseikkel hozzájárulhatnak a progresszív válaszok megfogalmazásához is.
Gerd Willschütz: a DMIx alapítója, a ColorDigital GmbH vezérigazgatója
Az MI-alapú ajánlómotorok nagymértékben alakítják a divatipart: a szupermodelleket hamarosan mesterséges intelligencia által kreált karakterek válthatják le.
A ColorDigital GmbH digitális modelljei soha nem látott, fotorealisztikus minőséget kínálnak. Korábban egy 3D-s munkafolyamat sem volt képes megfelelni a marketingigényeknek és helyettesíteni az emberi modellek fényképeit. A DMIx 3D-Studió nemcsak egy összetett feladatot könnyít meg, hanem egy olyan automatizált folyamat alapjait is lefekteti, amely megfelelő tartalmakat készít az e-kereskedők számára. Hiperrealisztikus virtuális embereikkel az első olyan átfogó megoldást kínálják, amely egyesíti a digitális termékfejlesztést és a fogyasztó által vezérelt marketingigényeket.
A GUT kreatívipari gamechanger, technológia-vezérelt reklámvállalat, a digitális és kreatív innováció élvonalában dolgozik. A reklámügynökségi csoport 2023-ban a Cannes Lions-on „Az Év Független Ügynökségi Hálózata”, a buenos airesi irodájuk pedig „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. Hitvallásuk szerint a hatékony kommunikáció legfontosabb összetevői az adat, a látvány és a technológia. Ezek kombinációival lehet az ügyfelek céljainak megfelelő merész és innovatív megoldásokat megtalálni, együttes használatukkal hozhatók létre igazán sikeres kampányok.
Egyik legismertebb alkotásuk a Stella Artois-nak készített kampány, melynek keretében műalkotásokat kutattak és vizsgáltak, hogy felleljék a márka termékeit. Olyan algoritmust fejlesztettek, amely a németalföldi festmények digitális archivumait vizsgálta, így ki tudták szűrni azokat az alkotásokat, melyek feltehetőleg Stella Artois terméket ábrázolnak.
Jim Brown: a Ground+AIR alapítója, mentális coach
Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák. Szinte folyamatosan problémamegoldó, túlélő működésben létezünk, ami állandó feszültséget okoz: átszervezések, nagy volumenű üzletek elvesztése, szorosabb időkeretek, nagyobb munkaterhelés.
A reziliens személyiség pedig ilyenkor sem omlik össze. Az alkalmazkodóképesség, azaz „előrepattogás” a kihívások egyszerű elviselésén túl gyarapít is és az egyik legfontosabb vezetői tulajdonság. A Ground+Air egyedülálló Flow keretrendszere lehetővé teszi az egyének és a csapatok számára, hogy felfedezzék, megértsék és elérjék a teljesítmény és a jólét optimális egyensúlyát életükben és munkájukban.
Kapcsolódó cikkeink
Ezt várjuk a mesterséges intelligenciától: hatékonyabbak leszünk és többet szórakozunk
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő szolgáltatást az EY Magyarország
AI Confidence néven indít új szolgáltatást az EY, amely integrált…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >