Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő szolgáltatást az EY Magyarország
AI Confidence néven indít új szolgáltatást az EY, amely integrált megközelítéssel támogatja a vállalatokat mesterséges intelligencia (MI) megoldásaik bevezetésében. Az AI Confidence három fő pillére az AI Enterprise Strategy Consulting (vállalati stratégiai MI-tanácsadás), a Responsible AI (felelős, etikus MI-alkalmazás) és az AI Tech Delivery (MI-megoldások megvalósítása).
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.

Vékási Tamás
Vékási Tamás, az EY Magyarország vezérigazgatója a 2024-es budapesti AI Summit rendezvényen jelentette be az új szolgáltatás bevezetését, hangsúlyozva, hogy a mesterséges intelligencia ma már az üzleti innováció és növekedés motorja. Kiemelte, hogy az EY egyedülálló MI-tanácsadást kíván nyújtani a hazai cégeknek, valamint a nemzetközi projekteket futtató multinacionális vállalatoknak.

Erik Slooten
Az új MI-részleget két nemzetközi szakértő, Erik Slooten és dr. Tilesch György vezeti majd. Erik Slooten, a digitális transzformáció területén szerzett több mint 25 éves tapasztalatával, míg dr. Tilesch György, a globális MI-stratégiák és etikai kérdések szakértőjeként járul hozzá a vállalat sikeréhez.

Dr. Tilesch György
Dr. Tilesch György a szolgáltatás bevezetése kapcsán hangsúlyozta, hogy miközben az MI globálisan átalakítja a vállalatok működését, a szervezeteknek gyorsan, de átgondoltan kell reagálniuk az új kihívásokra.
Az EY Magyarország a PHI Intézettel is partnerséget kötött, biztosítva, hogy elérhető legyen a legfrissebb globális tudás. Az EY AI Confidence célja, hogy ügyfeleik számára olyan MI-megoldásokat nyújtsanak, amelyek nemcsak etikusak, de hosszú távon is fenntartható növekedést biztosítanak.
Az új üzletág elindítása mérföldkő az EY Magyarország számára, amely tovább erősíti pozícióját az MI-tanácsadás terén. Mint emlékezetes, az EY 2023-ban indította el az EY.ai platformot, amely az MI-megoldások bevezetésében nyújt támogatást ügyfeleinek. //
Kapcsolódó cikkeink
AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >