Adroit Market Research: 2030-ra 15,8 milliárd dollárra nőhet a raktárautomatizációs piac
Az Adroit Market Research új jelentése szerint a raktárrobotizálási piac értéke 2030-ra elérheti a 15,79 milliárd dollárt (14,72 milliárd euró).
Ez jelentős növekedést jelent a 2020-as 4,4 milliárd dolláros (4,1 milliárd euró) értékhez képest, a 2021 és 2030 közötti időszakban a piac 15,81%-os átlagos növekedési ütemmel (CAGR) fog bővülni.
Az Adroit Market Research szerint a robotika és a raktárak automatizálása iránt jelentős a kereslet az e-kereskedelem és az omnichannel kiskereskedelem növekedése miatt.
„A robotika az e-kereskedelmi vállalkozások logisztikai infrastruktúrájának kulcsfontosságú eleme, mivel nagyszámú megrendelést kell gyorsan és pontosan kezelniük” – áll a jelentésben.
„A különböző iparágak vállalkozásai igyekeznek növelni termelékenységüket, csökkenteni munkaerőköltségeiket és javítani az ellátási lánc általános működését. Nehezebb megtalálniuk és megtartaniuk a hozzáértő személyzetet, amikor a raktározás és a logisztika területén több helyszínen is nagy a munkaerőhiány. E munkaerőhiány pótlására a raktári robotok egy lehetséges választ jelentenek. A robotika, a mesterséges intelligencia (AI), a gépi tanulás és a szenzortechnológiák folyamatosan fejlődnek, így a robotok teljesíménye, alkalmazkodóképessége és gazdaságossága egyre nő a raktári alkalmazásokban”.
Az évtized során az ázsiai és csendes-óceáni térség fogja uralni a raktári robotikai piacot, hiszen a japán Nippon Technologies szállítja jelenleg a raktári robotok 44%-át világszerte. Európában Németország vezet a teljes piacon elért mintegy 38%-os részesedésével.
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >