A YouTube és a TikTok az amerikai tinédzserek által legtöbbet használt közösségi médiumplatform
A Pew Research Center által az amerikai tizenévesek körében végzett legfrissebb felmérés szerint a YouTube az idén már a második egymást követő évben a legelterjedtebben használt online platform (93%). A második helyen a TikTok (63%) végzett, melyet a Snapchat (60%) és az Instagram (59%) követ.
Az első öt helyezett közé még épp befért a fiatalok körében egykor a közösségi médiát uraló Facebook, amelyet használó tizenévesek aránya a 2014-2015-ös 71%-ról a mostani felmérésben már 33%-ra esett vissza.
A tanulmány szerint a tizenévesek egyharmada szinte folyamatosan használja az első öt oldal legalább egyikét.
A felmérésben megemlített további online platformok közé tartozik a Discord (28%), a WhatsApp (21%), az X (korábbi nevén Twitter) (20%), a Twitch (17%), a Reddit (14%) és a BeReal (13%).
A szeptember 26. és október 23. között 1453 13-17 éves fiatal megkérdezésével zajlott, a tizenévesek közösségi média-, internet- és eszközhasználatát vizsgáló felmérés során többen úgy nyilatkoztak, hogy „szinte folyamatosan” használják a közösségi médiát. Mindeközben a tizenévesek közel fele mondta azt, hogy „szinte állandóan” használja az internetet, szemben a 2014-2015-ös felmérésben rögzített 24%-kal.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >AI-alapú receptgenerátort indít Amerikában az eGrowcery
A kereskedők a vásárlói preferenciák és a készlet alapján testre…
Tovább olvasom >A Pernod Ricard whiskey leányvállalatot alapított az Egyesült Államokban
A North American Distillers fogja felügyelni a vállalat amerikai whiskeyportfólióját.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >