A Wonder Woman alkotója készített képregényt a Telenornak
Az ország leghosszabb szurkolói sáljának elkészítése után egy egyedi képregénnyel mutatja be a szurkolás erejét a Telenor. Tondora Judit, a Wonder Woman illusztrátora saját tapasztalatait is alapul véve készítette el a társasházban zajló történetet, amelyben az olvasó könnyen a szomszédaira – vagy akár saját magára – ismerhet. Az online is megtekinthető alkotás nyomatott formában limitált példányszámban elérhető a Telenor ügyfelei számára.
Az „Összeköt a szurkolás” című képregény egy sokak számára ismerős társasházi szituációt mutat be, ahol két szomszéd – egy fiatal férfi és egy idős nő – között folyamatosan nő a feszültség olyan mindennapos bosszúságok miatt, mint a hajnali húsklopfolás vagy az éjféli gitározás. Azonban amikor végre találkoznak az ajtó túloldalán, a kapcsolatuk nem várt fordulatot vesz.
A humoros történetet Tondora Judit rajzolta meg, aki többek között olyan világhírű tartalmakat illusztrált, mint a Wonder Woman, a Star Trek vagy a Captain America, az egyik legismertebb alkotása pedig a New York Times Bestseller Beastie Boys Bookban jelent meg. A képregények mellett könyvek, játékok, magazinok és animációk megvalósításában is részt vesz. A legérdekesebb történetének a 2019-ben megjelent The Illustrated Wild Boy-t tartja John DuCane-től.
„Minden történetet más-más stílusú és technikájú illusztrációval láttunk el, eleve ez illett hozzá. Ezt nagyon élveztem, mivel nem szeretek csak egy irányba mozogni művészi szempontból”
– mondta el.
Legújabb munkája a Telenor nyári kampányának története alapján készült, amely az idei nyár sporteseményeinek apropóján a közös szurkolás ellentéteket feloldó, közösséget egyesítő erejére épít – többek között egy közösségi rekordkísérlettel, amelynek keretében elkészült az ország leghosszabb szurkolói sálja. A képregény helyszíne egy tipikus magyar társasház, alapkonfliktusát pedig a lakók eltérő életstílusa adja.
„Én is gangos házban élek, ami pont ugyanolyan zajos, mint a történetben. A férfi karakternél inspirációként a Telenor reklámjában szereplő színész szolgált, az idős hölgy pedig egy ötvözet a jellegzetes, mindenki által ismert „nénis” jegyekből. A történet legnagyobb kihívása az volt, hogy 3 oldalba kellett tömöríteni egy sztorit, amelynek kezdete jóval régebbre nyúlik vissza. Épp ezért kifejezetten fontos volt, hogy hatékonyan használjuk fel az első oldalt a feszültségek bemutatására”
– tette hozzá Tondora Judit.
A limitált kiadású humoros képregényt július végétől azok vehetik át a Telenor üzleteiben, akik új szerződést kötnek a szolgáltató Hiper tarifáira. Az „Összeköt a szurkolás” online verziójának 3 része itt érhető el:
https://www.instagram.com/p/CRybZANLoXp/
Kapcsolódó cikkeink
Felmérés: a magyarok átlagosan 59 ezer forintot terveznek költeni az idén karácsonyi ajándékokra
A magyar lakosság átlagosan személyenként 59 ezer forintot tervez költeni…
Tovább olvasom >Átlagosan közel 60 ezret tervezünk idén karácsonyi ajándékokra költeni
Bár a pandémia kezdete óta a magyarok többsége árérzékenyebb, tavalyhoz…
Tovább olvasom >A női közösségek erejét kutatta a Telenor
Karrier, hobbik, praktikák vagy anyaság: mi köti össze igazán a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Reziliencia fejlesztő tananyagokat publikált a Coca-Cola Magyarország #énjövőm platformja
A rugalmasság és alkalmazkodóképesség kulcsfontosságúak a munka világában és a…
Tovább olvasom >Az akadálymentesebb vásárlásért indítanak közös programot a GLAMOUR-napok szervezői és az Access4you
Magyarországon többszázezren élnek valamilyen fogyatékossággal, milliónyian közlekednek babakocsival, és még…
Tovább olvasom >Maximális pontszámot kapott környezetvédelemből a Lucart az EcoVadistól
A harmadik egymást követő évben nyerte el a platina minősítést…
Tovább olvasom >