A Wolt éves összefoglalója: a magyarok sajtburgert rendelnek házhoz
Az elmúlt év során a Wolt, Magyarország egyik vezető ételrendelő platformja, számos érdekes statisztikával szolgált felhasználói szokásokról és az éves ételtrendekről. Az adatokból kiderült, hogy a sajtburger továbbra is a magyarok kedvence, de más ínycsiklandó fogások is a listavezetők között szerepelnek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/01/amirali-mirhashemian-dyMvDxO3nkE-unsplash.jpg)
A burgerek hasítanak
A sajtburger mellett a pizza, a tészta, a magyar konyha és a kebab voltak a legnépszerűbb ételkategóriák 2023-ban. Egyetlen év alatt a rendelt sajtburgerek száma közel félmillió darabot ért el. Különösen érdekes, hogy míg a többi városban az emberek a sajtburgerre voksoltak ebédidőben, addig Debrecenben a tortilla és a gyros volt a kedvenc.
A Wolt az év során rendkívül elhivatott felhasználókkal is találkozott, köztük olyanokkal, akik 1257 rendelést adtak le az év során, valamint olyanokkal, akik egyetlen nap alatt 25 rendelést hoztak össze.
Az ételrendeléseknél a magyarok leggyakrabban tejet, pékárut, csirkemellfilét, valamint friss gyümölcsöket és zöldségeket rendeltek. A banán, kígyóuborka, paradicsom, citrom, vöröshagyma, újhagyma és sárgarépa a zöldségek és gyümölcsök között a legnépszerűbbek voltak.
A stresszes pillanatokat enyhítendő játékkategóriában a hernyós stresszoldók bizonyultak a legnépszerűbbnek. A kozmetikumvásárlásnál a fürdőbombák és habfürdők voltak a legkelendőbbek.
Az éjjel-nappal elérhető Wolt szolgáltatás lehetővé teszi az éjszakai rendeléseket is. Este 9 és 11 között a felhasználók leggyakrabban jeget és mikroelemet vásárolnak. Az italok között a sör vezet, míg a borok közül a száraz rozé a legkedveltebb. Éjfél után az alkohol mellett a szexuális segédeszközök, főleg az óvszerek, számítanak a legkelendőbbnek.
A Wolt éves összefoglalója tehát nemcsak az étrendekről, hanem az emberek életmódjáról és fogyasztási szokásairól is érdekes adatokat szolgáltatott.
Kapcsolódó cikkeink
Elérte a zsugorinfláció a sajtburgert is
Az infláció és a zsugorfláció, vagyis a termékek méretének csökkentése…
Tovább olvasom >A pizza ment a legjobban a Wolton a magyar-svájci meccs alatt
A magyar-svájci EB-mérkőzés nemcsak a futballpályán kínált izgalmas pillanatokat, hanem…
Tovább olvasom >Környezettudatosak az ételrendelők
Legalábbis ezt állapítja meg a magyar, szlovák és román piacon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >