A Walmart drónokkal világítja be az ünnepi eget
A Walmart legújabb bejelentése szerint az ünnepekre nagyszabású, 1000 Intel drónt mozgató, ünnepi zenére koreografált fényjátékkal készül, hogy a vásárlók a nehéz év végén felemeljék tekintetüket.
Az élő műsort december 4-20. között 8 helyszínen, nagy területeken, stadiumokban és versenypályákon mutatják be. Céljuk, hogy örömet, boldogságot és csodát hozzanak a világjárványban elcsüggedt családok életébe.
Mindent a vevőkért
Az USA piacvezető kiskereskedője úgy gondolta, hogy egy ilyen nehéz évben nem elegendőek a hagyományos fényfüzérek az ünnep bevilágításához. Sokkal nagyobbat gondolt. Az attrakció jól illeszkedik a kereskedőóriás pandémiás élményaktiváció sorozatába, a parkolóiban berendezett nyári autósmozik, a spotversenyek előtti hangulatot idéző foci bulik és a Halloweeni rendezvények után az adventre időzített drónfény-show méltó befelyezése a 2020-as évnek. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Az autós helyeket QR kódos jegyekkel biztosítják. A showt az autóból vagy annak közvetlen környezetéből tekinthetik meg a családok. Aki nem tud részt venni az eseményen, a Facebookon, Instagramon és a TikTokon is megtekintheti a fény showt december 5-én este 7:40-től (magyar idő szerint hajnali 1:40-től) streamelve.
A Walmart Drone Light Show a legújabb eseménysorozat, amely igyekszik összehozni a fogyasztókat a távolságtartás figyelembe vételével, biztonságos kimozdulási lehetőséget nyújtva a stresszes és fáradt karantén időszakban.
-Ezután a különösen nehéz év után szeretnénk segíteni a családoknak abban, hogy felemeljék a tekintetüket. Azt akarjuk, hogy a vásárlóink és a közösségek élvezzék a pihenés, a béke és a remény pillanatait. – mondta William White, a Walmart marketing igazgatója.
Drón színház
Az Intel a 2018-as téli olimpia záróünnepségén mutatta be a nagyközönségnek a „Shooting Stars” drónfény-show technológiáját. A drónokat azóta Lady Gaga Super Bowl LI félidei bemutatója során használták. A techcég közösségi média csatornákon megjelentetett, a technológiát bemutató bejegyzései a legmagasabb Facebook és Twitter elérést hozták az esemény globális szponzorai között az Intelnek. Ez arra enged következtetni, hogy a Walmart fényshow-ja is nagy visszhangot kelt majd a közösségi hálón.
Kapcsolódó cikkeink
A magas minőség idén is biztosított a karácsonyi halkínálatban
Az időjárás idén sem könnyítette meg a hazai haltermelő gazdaságok…
Tovább olvasom >Indul az ünnepi szezon: 800 tonna virsli és 55 tonna hal érkezik a SPAR üzletekbe
Felkészült az idei ünnepekre a SPAR Magyarország: az üzletekbe mintegy…
Tovább olvasom >szakMAfest: a szakképzésben ma karrier van
A szakképzésben ma már karrier van, ezzel a karrierrel kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >