A Walmart drónokkal világítja be az ünnepi eget
A Walmart legújabb bejelentése szerint az ünnepekre nagyszabású, 1000 Intel drónt mozgató, ünnepi zenére koreografált fényjátékkal készül, hogy a vásárlók a nehéz év végén felemeljék tekintetüket.
Az élő műsort december 4-20. között 8 helyszínen, nagy területeken, stadiumokban és versenypályákon mutatják be. Céljuk, hogy örömet, boldogságot és csodát hozzanak a világjárványban elcsüggedt családok életébe.
Mindent a vevőkért
Az USA piacvezető kiskereskedője úgy gondolta, hogy egy ilyen nehéz évben nem elegendőek a hagyományos fényfüzérek az ünnep bevilágításához. Sokkal nagyobbat gondolt. Az attrakció jól illeszkedik a kereskedőóriás pandémiás élményaktiváció sorozatába, a parkolóiban berendezett nyári autósmozik, a spotversenyek előtti hangulatot idéző foci bulik és a Halloweeni rendezvények után az adventre időzített drónfény-show méltó befelyezése a 2020-as évnek. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Az autós helyeket QR kódos jegyekkel biztosítják. A showt az autóból vagy annak közvetlen környezetéből tekinthetik meg a családok. Aki nem tud részt venni az eseményen, a Facebookon, Instagramon és a TikTokon is megtekintheti a fény showt december 5-én este 7:40-től (magyar idő szerint hajnali 1:40-től) streamelve.
A Walmart Drone Light Show a legújabb eseménysorozat, amely igyekszik összehozni a fogyasztókat a távolságtartás figyelembe vételével, biztonságos kimozdulási lehetőséget nyújtva a stresszes és fáradt karantén időszakban.
-Ezután a különösen nehéz év után szeretnénk segíteni a családoknak abban, hogy felemeljék a tekintetüket. Azt akarjuk, hogy a vásárlóink és a közösségek élvezzék a pihenés, a béke és a remény pillanatait. – mondta William White, a Walmart marketing igazgatója.
Drón színház
Az Intel a 2018-as téli olimpia záróünnepségén mutatta be a nagyközönségnek a „Shooting Stars” drónfény-show technológiáját. A drónokat azóta Lady Gaga Super Bowl LI félidei bemutatója során használták. A techcég közösségi média csatornákon megjelentetett, a technológiát bemutató bejegyzései a legmagasabb Facebook és Twitter elérést hozták az esemény globális szponzorai között az Intelnek. Ez arra enged következtetni, hogy a Walmart fényshow-ja is nagy visszhangot kelt majd a közösségi hálón.
Kapcsolódó cikkeink
szakMAfest: a szakképzésben ma karrier van
A szakképzésben ma már karrier van, ezzel a karrierrel kell…
Tovább olvasom >A Walmart befektet a DroneUp cégbe
A Walmart stratégiai beruházást hajt végre a DroneUp cégben, miután…
Tovább olvasom >Dinamikusan növekszik a sajátmárka az USA-ban
A Kroger negyedéves jelentése kapcsán az Egyesült Államok sajátmárkás helyzete…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >