A vega nyerő!
Ezzel a címmel közös promóciót indított a Tesco áruházakban a Ceres, a Hame, a Green Factory és a Queen of Peas márka.
A vásárlók legalább 2 db, különböző márkájú promóciós termék egyidejű vásárlásával értékes nyereményekhez juthatnak a www.veganyeremenyjatek.hu oldalon.
A nyereményjátékot az online megjelenések mellett hostess promóció is támogatja február folyamán, melyben az érdeklődők meg is kóstolhatják a termékeket az áruházakban.
„Számukra is fontos, hogy a trendeknek megdelelően a vegán életmódba beilleszthető termékek is szerepeljenek kínálatukban” – mondta el Mikos István, a promócióban résztevevő egyik márka, a Ceres Zrt. vállalati igazgatója.
Bódi Krisztina a nyereményjátékot és a hostess promóciót megvalósító ügynökség, a Marketing Art Kft. ügyvezetője hozzátette:
„Örömmel tapasztaljuk, hogy a márkák nyitottak a hostess promóciókra az online megoldások mellett, mert így teljeskörű lehet az értékesítés támogatása”.
A nyereményjáték 02.28-ig tart, a hostess promócióval ez idő alatt 12 Tesco áruházban találkozhatnak az érdeklődők személyesen.
Kapcsolódó cikkeink
Egyedülállónak tűnik a kereskedelmi láncok hazai árcsökkentési harca
A tavasz idén a jelek szerint nem csupán az időjárás,…
Tovább olvasom >15,5 Eiffel-torony tömegével megegyező terméket vitt házhoz a Tesco 10 év alatt
Éppen 10 éve, 2013. március 21-én indította el házhozszállítási szolgáltatását…
Tovább olvasom >Tatabányai futár nyerte az egymilliós fődíjat
A tatabányai Tescóban adták át a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedülállónak tűnik a kereskedelmi láncok hazai árcsökkentési harca
A tavasz idén a jelek szerint nem csupán az időjárás,…
Tovább olvasom >A GVH bevezeti az online árfigyelő-rendszert, ami átláthatóvá teszi a különböző árképzési gyakorlatokat
A fogyasztók számára is hozzáférhető online árfigyelő-rendszer felállításával mérsékelné a…
Tovább olvasom >A hazai tejipar nagyon szenved a limitált áraktól
Forrong a tejipar, a brutális tavalyi áremelkedés után az elmúlt…
Tovább olvasom >