A vásárlók igénylik a személyes érintkezést
A Retail jövője címmel májusban tette közzé egyik legfrissebb felmérését a JLL nemzetközi tanácsadó cég, melyből kiderül, hogy a vásárlási folyamatban a fogyasztók számára egyre erősebb szerepe van a személyes kapcsolatnak, a szakértői értékesítésnek és a személyre szabott ajánlatoknak.
A legidősebb, veterán generációba tartozó fogyasztók 65,2%-a igényli a szakértői segítséget vásárláskor, a baby boomerek számára a szórakozási és étkezési lehetőségek jelentik a vásárlási élményt, az X-generáció 41,5%-ánál pedig az egészséges élelmiszerek állnak a fókuszban, emeli ki a tanulmányból a Retail Customer Experience cikke.
Az adatok szerint a fogyasztók több mint 40%-a örömmel látna több zöld területet a bevásárlóközpontokban, közel 40% pedig szívesen venné vásárlás közben egészséges ételek és italok fogyasztásának lehetőségét.
Az elemzés szerint a bérlés alternatívája is jelen van a fogyasztóknál. 57,3%-uk hajlandó lenne bérelni trendi, magas minőségű termékeket, több mint 20%-uk a ruházati termékek és ékszerek esetében élne a lehetőséggel, közel 20% pedig az elektronikai termékeknél választaná ezt az opciót.
A JLL tanulmányának egyik általános konklúziója szerint a vásárlás során a fogyasztók számára a személyes interakciók fontosabbak a digitális vívmányok használatánál. //
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >