A vásárlók igénylik a személyes érintkezést
A Retail jövője címmel májusban tette közzé egyik legfrissebb felmérését a JLL nemzetközi tanácsadó cég, melyből kiderül, hogy a vásárlási folyamatban a fogyasztók számára egyre erősebb szerepe van a személyes kapcsolatnak, a szakértői értékesítésnek és a személyre szabott ajánlatoknak.
A legidősebb, veterán generációba tartozó fogyasztók 65,2%-a igényli a szakértői segítséget vásárláskor, a baby boomerek számára a szórakozási és étkezési lehetőségek jelentik a vásárlási élményt, az X-generáció 41,5%-ánál pedig az egészséges élelmiszerek állnak a fókuszban, emeli ki a tanulmányból a Retail Customer Experience cikke.
Az adatok szerint a fogyasztók több mint 40%-a örömmel látna több zöld területet a bevásárlóközpontokban, közel 40% pedig szívesen venné vásárlás közben egészséges ételek és italok fogyasztásának lehetőségét.
Az elemzés szerint a bérlés alternatívája is jelen van a fogyasztóknál. 57,3%-uk hajlandó lenne bérelni trendi, magas minőségű termékeket, több mint 20%-uk a ruházati termékek és ékszerek esetében élne a lehetőséggel, közel 20% pedig az elektronikai termékeknél választaná ezt az opciót.
A JLL tanulmányának egyik általános konklúziója szerint a vásárlás során a fogyasztók számára a személyes interakciók fontosabbak a digitális vívmányok használatánál. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >A Balatont népszerűsíti Vadnai Jonatán olimpikon vitorlázó
A Balaton négyévszakos sport- és élményközpontú népszerűsítésében vállal szerepet Vadnai…
Tovább olvasom >Strandválasztás okosan: így változik a Balaton turisztikai térképe
A Balaton továbbra is verhetetlen a hazai nyaralók körében –…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >