A töltőállomások új generációja
A benzinkutakon a tankolás mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a helyben fogyasztható termékek, a shopkínálat és a szolgáltatások. Annak érdekében, hogy a vásárlókat még kellemesebb és kényelmesebb környezetben fogadják, a Shell 2020-ig a tavaly év végén újragondolt dizájn mentén folyamatosan újítja meg magyarországi töltőállomásait.
A Shell globális kiskereskedelmi stratégiájának egyik fontos eleme, hogy 2025-re a kiskereskedelmi hálózat jövedelmének fele nem üzemanyag termékek értékesítéséből származzon. A vásárlói élmény folyamatos javítása érdekében már nemcsak minőségi üzemanyagot kell biztosítani, hanem minden olyan terméket és szolgáltatást is, ami az autósok kényelmét szolgálja útközben. Lehet, hogy éppen csak beugranak munkába menet egy reggeliért, de megpihenhetnek egy hosszú utazás során is egy ebédre, vagy hogy kinyújtóztassák magukat, esetleg válaszoljanak pár e-mailre. A különböző igényeket figyelembe véve, a Shell különböző koncepciók mentén kezdte el átalakítani a shopjait. Más-más szempontokat vettek figyelembe az autópályás pihenő, a városi töltőállomások esetében.
A visszajelzések is azt mutatják, hogy a megújult állomások népszerűbbek a vásárlók körében, sokkal szívesebben térnek be és időznek el kényelmes környezetben egy-egy kávé vagy szendvics felett, és így akár magasabb profitot is könyvelhetnek el ezek a kutak. A felújítások két éve kezdődtek, de továbbra is folyamatosan figyelik, mi teheti még harmonikusabbá a kutak belső kialakítását, ezért az autópályákon található és a városi állomások megjelenése is kisebb módosításokon ment keresztül az elmúlt időszakban: a tavaly bevezetett új dizájn modernebb, barátságosabb légkört teremt, ahol még kellemesebb megpihenni és elfogyasztani a frissen elkészített ételeket. Emellett a shopok elrendezése is megváltozott, az átlátható polcrendszer pedig segíti a vevőt, hogy megtalálja a termékeket, míg eljut a kasszáig. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Lángos-luxus a Balatonnál: már 3900 forintba is kerülhet egy sajtos-tejfölös
A klasszikus balatoni lángos egykor filléres retró ételnek számított, 2025…
Tovább olvasom >Továbbra is durvák a balatoni árak
A Balatonnál nyaralók idén sem számíthatnak olcsó étkezésre – különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
A irodai szemeteskosarak apoteózisa – A nap videója
Láttunk már olyan automata szemeteseket – bár nem ilyen szellemes…
Tovább olvasom >Ha egy ajtó bezárul, valahol kinyílik egy másik – A nap képe
Idén ezt a fotót választottuk az évi egyetlen nem FMCG-kapcsolatú…
Tovább olvasom >