A töltőállomások új generációja
A benzinkutakon a tankolás mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a helyben fogyasztható termékek, a shopkínálat és a szolgáltatások. Annak érdekében, hogy a vásárlókat még kellemesebb és kényelmesebb környezetben fogadják, a Shell 2020-ig a tavaly év végén újragondolt dizájn mentén folyamatosan újítja meg magyarországi töltőállomásait.
A Shell globális kiskereskedelmi stratégiájának egyik fontos eleme, hogy 2025-re a kiskereskedelmi hálózat jövedelmének fele nem üzemanyag termékek értékesítéséből származzon. A vásárlói élmény folyamatos javítása érdekében már nemcsak minőségi üzemanyagot kell biztosítani, hanem minden olyan terméket és szolgáltatást is, ami az autósok kényelmét szolgálja útközben. Lehet, hogy éppen csak beugranak munkába menet egy reggeliért, de megpihenhetnek egy hosszú utazás során is egy ebédre, vagy hogy kinyújtóztassák magukat, esetleg válaszoljanak pár e-mailre. A különböző igényeket figyelembe véve, a Shell különböző koncepciók mentén kezdte el átalakítani a shopjait. Más-más szempontokat vettek figyelembe az autópályás pihenő, a városi töltőállomások esetében.
A visszajelzések is azt mutatják, hogy a megújult állomások népszerűbbek a vásárlók körében, sokkal szívesebben térnek be és időznek el kényelmes környezetben egy-egy kávé vagy szendvics felett, és így akár magasabb profitot is könyvelhetnek el ezek a kutak. A felújítások két éve kezdődtek, de továbbra is folyamatosan figyelik, mi teheti még harmonikusabbá a kutak belső kialakítását, ezért az autópályákon található és a városi állomások megjelenése is kisebb módosításokon ment keresztül az elmúlt időszakban: a tavaly bevezetett új dizájn modernebb, barátságosabb légkört teremt, ahol még kellemesebb megpihenni és elfogyasztani a frissen elkészített ételeket. Emellett a shopok elrendezése is megváltozott, az átlátható polcrendszer pedig segíti a vevőt, hogy megtalálja a termékeket, míg eljut a kasszáig. (x)
Kapcsolódó cikkeink
MVI éves statisztikai helyzetjelentés a vendéglátásról
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) évente közzéteszi a vendéglátásról szóló…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Most a fermentált alapanyagok a kedvenceim”
Sorozatunkban ezúttal Kolozs Attila, a Heinemann munkatársa, a Suntory márkanagykövete beszélt munkájáról,…
Tovább olvasom >Bevásárlás és esélyegyenlőség Németországban – A nap képe
Kerekesszékhez kapcsolható bevásárlókocsi.
Tovább olvasom >Új altörzs a magvas növények törzsében: a csomagolvatermő! – A nap videója
Íme a világ legdrágább magója!
Tovább olvasom >