A TikTok ügylet átírhatja a 2021-es marketing terveket
A Vancery online tanácsadó cég kutatása szerint a TikTok tulajdonosi szerkezet átalakulása az USA FMCG hirdetőinek 73%-ára befolyással lehet. Az Oracle és a Walmart részesedésszerzését a vállalatok kétharmada figyelemmel kíséri.
Azok a megkérdezettek, akik azt mondták, hogy a TikTok alakulása befolyásolja 2021-es terveiket 94%-ban a termékek hirdetését, 75%-ban a megnövekvő TikTok használat miatti fogyasztói szokások változását emelték ki.
A Z generáció elérése a tét
A Vancery kutatása szerint a megkérdezettek 86%-a úgy gondolja, hogy a TikTok kapcsán az Oracle vezető szerepet szerezhet a hirdetési adatok területén. Ugyanakkor csak 41% gondolja úgy, hogy a Walmart ilyen módon megszerezheti az Amazon vezető szerepét az e-kereskedelemben.
Amennyiben az USA és Kína kormánya is jóváhagyja az ügyletet, a TikTok előtt új távlatok nyílnak a fiatalok, főként a mobil marketinggel megszólítható és folyamatosan növekvő vásárlóerővel bíró Z generáció irányába.
Fogyasztói adatok
A tanulmány arra is rávilágít, hogy mivel a TikTok minden más alkalmazásnál több adatot gyűjt be percenként, így az Oracle a legnagyobb fogyasztói adatközponttá válhat a hirdetők számára. Ez különösen értékes lehet a fiatalokat célzó márkáknak.
Ha mégsem születik meg a megállapodás november 12-ig, akkor a TikTok letiltás alatt marad, bár bírósági úton eddig elérte, hogy a Trump adminisztráció ne érvényesíthesse a szeptemberi tiltó határozatot. Sőt, az Ocean Spray üdítő kampányával látványos sikereket értek el épp ebben az időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >A Foodsival összefogva küzd a Carrefour Polska az élelmiszerpazarlás ellen
A Carrefour Polska bejelentette, hogy a Foodsi lengyel start-up vállalkozással…
Tovább olvasom >Minden rekordot megdöntött az idei fekete péntek Amerikában
Az Adobe Analytics friss jelentése szerint jelentős, 7,5%-os növekedést mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Grant Thornton felmérés: Rugalmasság és befogadó munkakörnyezet segíthet megtartani a számviteleseket
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít…
Tovább olvasom >Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >