A TikTok ügylet átírhatja a 2021-es marketing terveket
A Vancery online tanácsadó cég kutatása szerint a TikTok tulajdonosi szerkezet átalakulása az USA FMCG hirdetőinek 73%-ára befolyással lehet. Az Oracle és a Walmart részesedésszerzését a vállalatok kétharmada figyelemmel kíséri.
Azok a megkérdezettek, akik azt mondták, hogy a TikTok alakulása befolyásolja 2021-es terveiket 94%-ban a termékek hirdetését, 75%-ban a megnövekvő TikTok használat miatti fogyasztói szokások változását emelték ki.
A Z generáció elérése a tét
A Vancery kutatása szerint a megkérdezettek 86%-a úgy gondolja, hogy a TikTok kapcsán az Oracle vezető szerepet szerezhet a hirdetési adatok területén. Ugyanakkor csak 41% gondolja úgy, hogy a Walmart ilyen módon megszerezheti az Amazon vezető szerepét az e-kereskedelemben.
Amennyiben az USA és Kína kormánya is jóváhagyja az ügyletet, a TikTok előtt új távlatok nyílnak a fiatalok, főként a mobil marketinggel megszólítható és folyamatosan növekvő vásárlóerővel bíró Z generáció irányába.
Fogyasztói adatok
A tanulmány arra is rávilágít, hogy mivel a TikTok minden más alkalmazásnál több adatot gyűjt be percenként, így az Oracle a legnagyobb fogyasztói adatközponttá válhat a hirdetők számára. Ez különösen értékes lehet a fiatalokat célzó márkáknak.
Ha mégsem születik meg a megállapodás november 12-ig, akkor a TikTok letiltás alatt marad, bár bírósági úton eddig elérte, hogy a Trump adminisztráció ne érvényesíthesse a szeptemberi tiltó határozatot. Sőt, az Ocean Spray üdítő kampányával látványos sikereket értek el épp ebben az időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >