Pickup kisteherautót kapott a TikTok posztoló
26 millióan nézték meg, ahogy Nathan Apodace gördeszkájával halad és Ocean Spray márkájú üdítőt kortyolva a „Dreams” című slágert tátogja. Az üdítőmárka megkereste a TikTok posztolót és együttműködést indítottak, amelynek első lépéseként egy bordó pickup kisteherautót ajándékoztak az újdonsült influenszernek.
Az áfonya-málna Ocean Spray üdítő és a TikTok hozta meg (@420doggface208) Nathan Apodace szerencséjét, ahogy Fleetwood Mac többévtizedes számát, a “Dreams”-t tátogta. A dal újra a slágerlistákra került.
Igazi amerikai történet
Akár meg volt írva előre ez a 0. lépés, akár így alakult, a storytelling, a történet megvan, erről még sokan és sokat fognak beszélni. Az Ocean Spray márka elmondása szerint a 26 millió megnézést produkáló TikTok videó és az általa kavart médiazaj keltette fel az érdeklődésüket. A közösségi médiában a videó kapcsán az Ocean Spray márka is gyakran szóba került, ezért csaptak le a posztolóra. Az áfonya-málna színű brandingelt pickup teherautó és a platóján elhelyezett Ocean Spray termékek segítségével Apodace újraforgathatja az elhíresült, mémmé vált videót.
A videós kiposztolta a meglepetés pickup érkezését és átvételét és az Instagramon is megköszönte a márkának az ajándékot. Az újraforgatott, immár a pickupot vezetve Ocean Sprayt kortyoló és a „Dreams”-t tátogó videó hamar elérte a 10 milliós nézettséget. Mick Fleetwood, a Fleetwood Mac dobosa is csatlakozott a TikTok közösséghez egy hasonló videóval. Az Ocean Spray ügyvezetője, Tom Hayes a TikTok-on és a Twitteren is posztolt a videóról.

Nathan Apodace, a TikTok videós és támogatói, Mick Fleetwood dobos és Tom Hayes, az Ocean Spray ügyvezetője
Az 1977-ben megjelent „Dreams” című szám közben sosem látott népszerűségre tett szert, már a Spotify listáján is a top 40 leggyakrabban lejátszott dal közé került.
Háttérsztori
Az USA-ban kb 80 millió felhasználót mozgósító TikTok jövője bizonytalan. A Trump adminisztráció betiltotta az alkalmazás letöltését, amit az Apple és a Google jogsértőnek tart, így pert fontolgatnak a kormány ellen. Az intézkedés oka, hogy feltételezések szerint a TikTok kínai tulajdonosa a ByteDance adatokat gyűjt az amerikai fogyasztókról, amit átad a kínai kormánynak. Mentő ötletként az Oracle és a Walmart 20%-os részesedéssel belépne a kínai cégbe és ellenőrizné a kódot és az adatkezelést. November 12-ig kell rendezni a helyzetet, de ez nem igazán zavarja sem a felhasználókat, sem a hirdetőket, a TikTok népszerűsége töretlen, sőt a világjárvány hatására tovább növekszik a letöltések száma és egyre többen töltenek fel tartalmakat.
Kapcsolódó cikkeink
A P&G koronavírus-ölő fertőtlenítőszert vezet be az Egyesült Királyságban
Az USA-ban nagy siker aratott Microban 24 fertőtlenítőszer családot először…
Tovább olvasom >Hogyan lehet a TikTokon hirdetni?
Mindent megtudhatunk az ingyenes webináriumon, 2021. február 24-én, 14:00 órakor…
Tovább olvasom >A fagyasztott élelmiszer rekord növekedése
A fagyasztott élelmiszerek a bolti eladások növekedésének motorjai, az eladások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jelentés a Board roomból (1. rész) – Interjú Rózsai Rezsővel, a KPMG Magyarország vezérigazgatójával
Új cikksorozatunkban Szalóky Tóth Judit a Boyden Executive Search partnere…
Tovább olvasom >KSH: 6,2 százalékkal nőtt a reálkereset 2020-ban
A teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete tavaly decemberben 449…
Tovább olvasom >Gulyás: március 15-ig fennmaradnak a korlátozások
A kormány március 15-ig változatlan formában fenntartja a koronavírus-járvány miatt…
Tovább olvasom >