A TikTok ügylet átírhatja a 2021-es marketing terveket
A Vancery online tanácsadó cég kutatása szerint a TikTok tulajdonosi szerkezet átalakulása az USA FMCG hirdetőinek 73%-ára befolyással lehet. Az Oracle és a Walmart részesedésszerzését a vállalatok kétharmada figyelemmel kíséri.
Azok a megkérdezettek, akik azt mondták, hogy a TikTok alakulása befolyásolja 2021-es terveiket 94%-ban a termékek hirdetését, 75%-ban a megnövekvő TikTok használat miatti fogyasztói szokások változását emelték ki.
A Z generáció elérése a tét
A Vancery kutatása szerint a megkérdezettek 86%-a úgy gondolja, hogy a TikTok kapcsán az Oracle vezető szerepet szerezhet a hirdetési adatok területén. Ugyanakkor csak 41% gondolja úgy, hogy a Walmart ilyen módon megszerezheti az Amazon vezető szerepét az e-kereskedelemben.
Amennyiben az USA és Kína kormánya is jóváhagyja az ügyletet, a TikTok előtt új távlatok nyílnak a fiatalok, főként a mobil marketinggel megszólítható és folyamatosan növekvő vásárlóerővel bíró Z generáció irányába.
Fogyasztói adatok
A tanulmány arra is rávilágít, hogy mivel a TikTok minden más alkalmazásnál több adatot gyűjt be percenként, így az Oracle a legnagyobb fogyasztói adatközponttá válhat a hirdetők számára. Ez különösen értékes lehet a fiatalokat célzó márkáknak.
Ha mégsem születik meg a megállapodás november 12-ig, akkor a TikTok letiltás alatt marad, bár bírósági úton eddig elérte, hogy a Trump adminisztráció ne érvényesíthesse a szeptemberi tiltó határozatot. Sőt, az Ocean Spray üdítő kampányával látványos sikereket értek el épp ebben az időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Trump vámjai miatt amerikai márkák bojkottja indult Indiában
Indiában erősödik az amerikai márkák elleni bojkottmozgalom Donald Trump amerikai…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Feltámadt a túró: újra hasít az amerikai tejipar
Közel húsz éve tartó csökkenés után újra felfelé ível a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >