A The Bountiful Company több márkája került a Nestlé tulajdonába
Lezárult a tranzakció, melynek keretében a Nestlé a The Bountiful Company számos kulcsfontosságú márkáját – pl. Nature’s Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex, Puritan’s Pride, Ester-C, Sundown – vásárolta meg. A márkák a jövőben a Nestlé Health Science portfólióhoz tartoznak.
Az ügylet részeként a The Bountiful Company észak-amerikai elnöke szintén a Nestlé Health Science-hez csatlakozik.
Kapcsolódó cikkeink
80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Garden Gourmet Falafel
Megérkezett a Garden Gourmet Falafel! A számos európai országban nagy…
Tovább olvasom >Adattudományi módszerekkel és az AI segítségével azonosít a Nestlé a „klímarezisztens kávécserjéket”
A Nestlé szakértői azt vizsgálják, hogy a fejlett adattudomány és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >