A Target a Disney-vel társulva nyújt egyedi in-store élményt

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 09. 16. 13:31

Az elmúlt két évben a bolti élmény javításába igen sokat invesztáló és a játéküzletágra egyre nagyobb fókuszt helyező Target mintegy 65 in-store Disney-üzletet tervez nyitni az elkövetkező két évben: az első 25 októberben nyit, majd további 40 következik 2020 októberéig. A két vállalat közösen fejlesztette és tervezte a zenével, interaktív kijelzőkkel és fényképezési lehetőséggel gazdagított bolti élményt. A családok számára ráadásul egy „leülős” rész is helyet kap a shop-in-shop üzletekben, ahol Disney-filmeket lehet megnézni.

Az üzlet kínálatában több mint 450 termék szerepel majd 2–200 dollárig terjedő áron, ebből több mint 100 termék már rég nem elérhető.

Az újfajta digitális élményből ízelítő a Target.com/Disneystore linken látható.

Amennyiben a vállalás sikeres, nincs kizárva, hogy a Target a koncepciót más márkázott lehetőségek esetében is alkalmazza.

Kapcsolódó cikkeink