A Target a Disney-vel társulva nyújt egyedi in-store élményt
Az elmúlt két évben a bolti élmény javításába igen sokat invesztáló és a játéküzletágra egyre nagyobb fókuszt helyező Target mintegy 65 in-store Disney-üzletet tervez nyitni az elkövetkező két évben: az első 25 októberben nyit, majd további 40 következik 2020 októberéig. A két vállalat közösen fejlesztette és tervezte a zenével, interaktív kijelzőkkel és fényképezési lehetőséggel gazdagított bolti élményt. A családok számára ráadásul egy „leülős” rész is helyet kap a shop-in-shop üzletekben, ahol Disney-filmeket lehet megnézni.
Az üzlet kínálatában több mint 450 termék szerepel majd 2–200 dollárig terjedő áron, ebből több mint 100 termék már rég nem elérhető.
Az újfajta digitális élményből ízelítő a Target.com/Disneystore linken látható.
Amennyiben a vállalás sikeres, nincs kizárva, hogy a Target a koncepciót más márkázott lehetőségek esetében is alkalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Történetek nyara – látványos Disney szökőkút-show érkezik a Margitszigetre
Walt Disney egyszer azt mondta, „egy jó történet olyan, mint…
Tovább olvasom >Új kollekcióval ünnepli a Primark a Disney Az oroszlánkirály című filmjének évfordulóját
Az oroszlánkirály című Disney-film 30. évfordulója alkalmából a Primark a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >Polgárdiban nyitott üzletet a PENNY
Július 25-én Fejér vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >