Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november 4-től elérhető lesz a Lidl Plus applikáció felhasználói számára.
Azok a vásárlók, akik elérnek egy meghatározott az alkalmazáson keresztüli havi vásárlási összeget, kedvezményes áron vagy akár ingyen hozzáférhetnek a Disney+ „Standard hirdetésekkel” előfizetéshez.
Az ajánlat kizárólag a Lidl Plus appon keresztül aktiválható, és havonta megújítható a megfelelő vásárlási érték elérése esetén. A kedvezmény igénybevételéhez a felhasználóknak regisztrálniuk kell a Disney+ kedvezménygyűjtő opcióra, majd aktiválni a Lidl Pay-t és a feltételeknek megfelelő mennyiségben vásárolni.
Jan Bock, a Lidl vezetője szerint ezzel az együttműködéssel még értékesebbé válik a Lidl Plus applikáció, és különleges, a megszokott vásárlási élményen túlmutató élményt kínál.
Eun-Kyung Park, a Walt Disney Company német, osztrák és svájci régiójáért felelős vezetője hozzátette, hogy a partnerség keretében a nívós szórakoztatás találkozik a legmagasabb kiskereskedelmi minőséggel, így eddig nem látott hozzáadott értéket kínál a német piacon a felhasználóknak. Emellett a Lidl és a Disney+ együttműködés eddig nem látott módon jelenik meg a hirdetésértékesítés területén.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >Németországban a vártnál jelentősebben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése májusban
Az elemzők által becsültnél erőteljesebben lassul a kiskereskedelmi forgalom növekedése…
Tovább olvasom >Tíz év alatt megduplázódott az eper ára
Míg 2015-ben még 3,94 eurót kellett fizetni egy kilogramm hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >