„A szurkoló benned van!” – a magyar labdarúgó-válogatottat támogató kampányt indít a MOL
Együtt szurkol a magyar válogatottnak Lukács Laci, Epres Panni, Marics Peti és a MOL: a sztárok személyes fogadalmaikkal bátorítják a játékosokat, és erre buzdítják a szurkolókat is. A MOL a szurkolói kampány mellett nyereményjátékot is indít a MOL MOVE applikációban. A sztárok és a vállalat közös célja, hogy minél többen kiálljanak a magyar csapat mellett, és ezzel kellő motivációt nyújtsanak a játékosoknak az eredményes szerepléshez.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/05/Pantl-Peter_Marco-Rossi-1024x682.jpg)
Pantl Péter ésMarco Rossi
„A szurkoló benned van” címmel indít kampányt a MOL, hogy minél több motivációt nyújtson a magyar csapatnak, amely hamarosan Európa legjobb labdarúgó-válogatottjaival méri össze a tudását Németországban. Kutatások bizonyítják, hogy a sportolókat eredményesebbé teszi a biztos érzelmi háttér és a szurkolók támogatása. A magyar focistáknak is szükségük van arra, hogy lássák és érezzék: egy egész ország bízik bennük. „A szurkoló benned van” kampány pedig éppen erről szól: megmutatja a csapatnak, hogy minden magyar szív értük dobog.
A kampányindító filmben Lukács László, a Tankcsapda frontembere, Epres Panni topmodell és Marics Peti énekes mondja el, hogy mit vállal a válogatott sikere esetén, de a saját fogadalmaik mellett minden szurkolót arra ösztönöznek, hogy kisebb-nagyobb vállalásokkal ők is álljanak oda a játékosok mögé. Ezzel egyidőben pedig a közösségi médiában is elindul a kihívások és vállalások sorozata, felületet biztosítva a szurkolók fogadalmainak.
A szurkolói hangulat fokozását és a közönség bevonását a MOL egy tippjátékkal is támogatja. A kontinenstorna idején a MOL Move applikációban fogadás indul, amellyel a vállalat az applikáció több mint egymilliós táborát is bekapcsolja a magyar csapat szurkolói közösségébe. A MOL Move kihívásban a regisztrált felhasználók szurkolói relikviákat és egyedi élményeket nyerhetnek. A játékban az egyes mérkőzések végeredményére lehet fogadni, a helyes tippekkel pedig a csapathoz köthető relikviákat nyerhetnek a szerencsések.
„Ahhoz, hogy a döntő pillanatokban higgyenek magukban a focisták, nekünk is hinnünk kell bennük – ezt a biztos alapot kívánja megteremteni a kampány. A kezdeményezés üzenete, hogy sokfélék vagyunk, de vannak közös értékeink, amelyekért hajlandóak vagyunk nemcsak kiállni, hanem akár kihívásokat is vállalni. Ugyanez a közösségformáló szándék vezette MOL-t, amikor úgy döntött, hogy a magyar csapatot támogató kampányt indít, hiszen ez egy határokon és országokon átívelő sportesemény, ami minden magyar szívét megdobogtatja. Ilyenkor együtt sírunk, együtt nevetünk, és büszkeséggel támogatjuk a nemzeti csapatot, amely országunk jó hírét viszi szerte a világban”
– fogalmazott Pantl Péter, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.
A Marco Rossival, a magyar labdarúgó-válogatott szövetségi kapitányával, Epres Pannival, Marics Petivel és Lukács Lacival készült reklámfilm itt megtekinthető
Kapcsolódó cikkeink
Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról
Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >