A Sydnex hazai gyártóként magyar munkaerőt kíván foglalkoztatni
A Sydnex Kft. több mint 30 éve működő családi vállalkozás, amely mára megkerülhetetlen szereplője a hazai csomagolóanyag-gyártásnak. Az utóbbi 3 év átfogó beruházásainak köszönhetően a cég megduplázta gyártói kapacitását, valamint komoly környezetvédelmi korszerűsítést hajtott végre. Az igények folyamatos monitorizálásának és az azokhoz igazított fejlesztéseknek köszönhető, hogy a társaság két évtized alatt a szektor legerősebb hazai szereplői közé került.
– A kereskedelem, gyártás, logisztika és a tulajdonosi háttér támogatásának köszönhetően mára a háztartási csomagolóanyagok legnagyobb választékát biztosítjuk. Hazai termékekkel, folyamatos igényekhez igazított fejlesztésekkel mára Közép-Európa egyik legnagyobb gyártói lettünk a kategóriában. Gyártási kapacitásunk lekötése érdekében 2018-ban kizárólagos gyártói szerződést kötöttünk az akkor induló GLOSSY márka teljes szortimentjére, amely azóta is egyik legnépszerűbb márkánk – hangsúlyozta Heves Ádám, a Sydnex Kft. ügyvezető igazgatója.
A 100%-ban magyar tulajdonú családi vállalkozás fő profilja a polietilén termékek gyártására, konfekcionálással és nyomdai kivitelezéssel kiegészítve. Fontos irányelvük, hogy hazai gyártóként magyar munkaerőt foglalkoztassanak, és többségében hazai alapanyagból előállított termékeket forgalmazzanak. Elsődleges céljuk a hazai piaci igények kielégítése, de termékeik minőségének és a versenyképes áraiknak köszönhetően egyre jelentősebb az exporttevékenységük a környező országokban.
Heves Ádám kitért arra, hogy az utóbbi időszak gazdasági helyzete ezt az iparágat sem kímélte. Ennek azonban pozitív hatása is volt, mivel egyértelművé vált, hogy ilyen helyzetekben a fogyasztók előtérben részesítik a hazai gyártású termékeket. Többek között ezért is döntött úgy a Sydnex, hogy idén februártól a Hazai Termék védjegy viselésével is biztosítja vásárlóit termékei megbízhatóságáról és magas minőségéről, melyhez hozzájárul az évek óta folyamatosan elnyert ISO 9001 szintű minősítés is.
A környezettudatos szemléletmód is hangsúlyos a cégnél. Így például egy 0,5 megawatt kapacitású napelemparkot is telepítettek, amely révén teljes energiaigényük 20%-át megújuló forrásból tudják fedezni. Emellett felelőségteljes hazai vállalatként folyamatosan növelik az újrahasznosított alapanyag feldolgozását. Választékuk állandó része a PLA növényi alapú, komposztálható termékek. //
Kapcsolódó cikkeink
Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >Ha kell egy kis… energia
Az energiaitalok piaca egyre több fogyasztót vonz az energiaszükséglet gyors és…
Tovább olvasom >Több helyi termesztésű paradicsomot kínálna a vásárlóknak a Coop Sweden
Növelni kívánja a svédországi termesztésű paradicsom arányát üzletei kínálatában a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az infláció a népszerű halételeken is meglátszik
Ahogy a nyári szezon közeledik, a belföldi nyaralók körében népszerű…
Tovább olvasom >A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >