A SPAR ezer munkavállalója élt a továbbképzés lehetőségével
A SPAR Magyarország Kft. másfél éven át biztosított továbbképzési lehetőséget munkavállalói számára az Új Széchenyi Terv programjának keretében. A 2013. októberétől ez év februárjáig tartó időszakban közel 1000 munkavállaló vett részt a programban, akik 604 képzésen összesen 1786 tanúsítványt szereztek a legkülönbözőbb területeken.
Az Új Széchenyi Terv Társadalmi Megújulás Operatív Programja keretében hirdették meg a „Munkahelyi képzések támogatása nagyvállalkozók számára” című pályázatot (TÁMOP – 2.1.3.C-12/1), európai uniós támogatással. Ennek segítségével valósulhatott meg 154,31 millió forintból a „Komplex képzési program megvalósítása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél a konvergencia régiókban” című projekt (TÁMOP-2.1.3.C-12/1-2012-0400). Az elnyert támogatási összeg 93,91 millió forint volt, melynek teljes felhasználása mellett a SPAR 60,4 millió forint önerőt fektetett be a programba.
A továbbképzési program keretében a vállalat közel 1000 munkavállalója élt a továbbképzés lehetőségével 2013. október 30-tól 2015. február 28-ig. A programban részt vevők a nyelvi és számítástechnikai képzések mellett a legkülönfélébb készségfejlesztő tréningek és OKJ képzések közül is választhattak (fenntartható fejlődés, környezetirányítási rendszer, üzletfejlesztés, vezetői időgazdálkodás, vezetői ismeretek, targoncavezetői, emelőgép-kezelői, stb.) A képzések a vállalat bicskei székhelyén kívül több külső, vidéki helyszínen zajlottak.
A képzések és tréningek célja a munkavállalók ismereteinek és kompetenciáinak bővítése, ezáltal pedig versenyképességük növelése volt. A SPAR az ország egyik vezető nagyvállalataként kiemelten fontosnak tartja, hogy dolgozói naprakész tudással rendelkezzenek a munkaterületükön és azon túl, hiszen alapelvei szerint sikerének kulcsát a szakmailag felkészült munkatársak jelentik.
A továbbképzési program arra is lehetőséget teremtett, hogy a különböző területeken dolgozó munkatársak között jobb együttműködés, erőteljesebb csapatszellem, közös gondolkodás és hatékonyabb kommunikáció alakuljon ki. A képzési fejlesztésnek köszönhetően a vállalat közel 1000 kolléga munkahelyét tudja megőrizni, míg a távmunkában foglalkoztatottak számát 6 fővel tudta emelni.
Kapcsolódó cikkeink
Minőség és innováció: 51 új termékkel bővült a SPAR saját gyártású kínálat
Ötvenegy új, magas minőségű élelmiszerrel bővült a SPAR Magyarország bicskei,…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online…
Tovább olvasom >Új lehetőségek a biztosítási közvetítői piacon: történelmi változások a Széchenyi Kártya Programban
A Nemzetgazdasági Minisztérium, a Magyar Biztosítási Tanácsadók Szövetsége (MBTSZ), valamint…
Tovább olvasom >A Gorenje támogatóként csatlakozik a 2025-ös FIFA Klubvilágbajnoksághoz
A vállalat az UEFA EURO 2024™ sikeres együttműködést követően újabb…
Tovább olvasom >