A spanyol DIA a Pesca Españával népszerűsíti a halfogyasztást
A DIA a Pesca Españával együttműködve közös projektben népszerűsítik Spanyolországban a halfogyasztást mint az egészséges táplálkozás fontos összetevőjét. A kezdeményezés összhangban áll a DIA elkötelezettségével, miszerint minőségi, egészséges és megfizethető élelmiszert kínál Spanyolország-szerte.
A kiskereskedő halszortimentje 2022-ben több mint 300 terméket foglalt magában, melyek közül a kagyló, lazac, tőkehal és durbincs bizonyult a legnépszerűbbnek.
A Pesca España egy nemrégiben alakult, a mezőgazdasági, halászati és élelmezésügyi minisztérium által elismert egyesület. Az elmúlt 14 évben a spanyol háztartások hal- és tengeriélelmiszer-fogyasztása 25%-kal csökkent, azaz a 2008-ban mért fejenkénti 30 kg-ról 22 kg-ra mérséklődött.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >