A spanyol DIA a Pesca Españával népszerűsíti a halfogyasztást
A DIA a Pesca Españával együttműködve közös projektben népszerűsítik Spanyolországban a halfogyasztást mint az egészséges táplálkozás fontos összetevőjét. A kezdeményezés összhangban áll a DIA elkötelezettségével, miszerint minőségi, egészséges és megfizethető élelmiszert kínál Spanyolország-szerte.
A kiskereskedő halszortimentje 2022-ben több mint 300 terméket foglalt magában, melyek közül a kagyló, lazac, tőkehal és durbincs bizonyult a legnépszerűbbnek.
A Pesca España egy nemrégiben alakult, a mezőgazdasági, halászati és élelmezésügyi minisztérium által elismert egyesület. Az elmúlt 14 évben a spanyol háztartások hal- és tengeriélelmiszer-fogyasztása 25%-kal csökkent, azaz a 2008-ban mért fejenkénti 30 kg-ról 22 kg-ra mérséklődött.
Kapcsolódó cikkeink
Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
A francia Pernod Ricard 100%-os tulajdonrészt szerzett a St Petroni…
Tovább olvasom >Zöldenergia kontra zöld örökség: olajfaligeteket áldoznának fel Spanyolországban egy megújuló projektért
Spanyolország déli részén, az olívaolaj-termelés világközpontjának számító Jaén térségében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >