A spanyol DIA a Pesca Españával népszerűsíti a halfogyasztást
A DIA a Pesca Españával együttműködve közös projektben népszerűsítik Spanyolországban a halfogyasztást mint az egészséges táplálkozás fontos összetevőjét. A kezdeményezés összhangban áll a DIA elkötelezettségével, miszerint minőségi, egészséges és megfizethető élelmiszert kínál Spanyolország-szerte.
A kiskereskedő halszortimentje 2022-ben több mint 300 terméket foglalt magában, melyek közül a kagyló, lazac, tőkehal és durbincs bizonyult a legnépszerűbbnek.
A Pesca España egy nemrégiben alakult, a mezőgazdasági, halászati és élelmezésügyi minisztérium által elismert egyesület. Az elmúlt 14 évben a spanyol háztartások hal- és tengeriélelmiszer-fogyasztása 25%-kal csökkent, azaz a 2008-ban mért fejenkénti 30 kg-ról 22 kg-ra mérséklődött.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Az áfa eltörlésével igyekszik Spanyolország felrázni az olívaolaj-iparágat
Miután a kormány tavaly az eredeti 10%-ról 5%-ra csökkentette az…
Tovább olvasom >Az Aldi penetrációja nőtt a legnagyobbat Spanyolországban
A Kantar adatai szerint 2,1 százalékponttal növelte penetrációját az Aldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >