A Sky Court felépítője is MagyarBrands díjazott
Immáron harmadjára ítélték oda a MagyarBrands díjakat azoknak a cégeknek, amelyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget szimbolizáló értékeket képviselnek. Idén új szereplőként a főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is a díjazottak között szerepel.
2012-ben harmadszor tették külön mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Céljuk, a MagyarBrands díj segítségével, hogy ismét olyan magyar vonatkozású márkákat díjazzanak, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. Az objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján az eddig főleg építőipari tevékenységéről ismert 30 éves KÉSZ Csoport is igazi magyar márkának számít. Minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.
Pintyőke Marcell, a KÉSZ Csoport marketing és kommunikációs igazgatója szerint: „Elismert magyar márkának lenni megtiszteltetés és egyben felelősség is. Felelősség, hiszen a KÉSZ márka ezen cím birtokában amerre jár a világban nemcsak saját magát, hanem minden magyar márkát képvisel.”
A KÉSZ 30 évvel ezelőtt gyakorlatilag családi vállalkozásként kezdte meg működését, mára pedig egy igazi holdinggá vált, amely a környező országokat is beleértve több ezer munkavállalót foglalkoztat, árbevétele pedig elérte a 70 milliárd forintot. A KÉSZ Csoport tagvállalatai révén jelen van Magyarországon az építőipari kivitelezés, az építőelem-gyártás, az ingatlanfejlesztés, a létesítmény-üzemeltetés, a flottamenedzsment és a környezetipar területén.
A KÉSZ Csoport építette fel a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Sky Court épületét, valamint többek között a Daimler kecskeméti gyárának jelentős épületeit. A KÉSZ Csoport idei nagyberuházása az Új Széchenyi Terv segítségével épülő Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >