A Shell shopok bővülő választékát saját márkás termékek és gourmet finomságok gazdagítják
A Shell hálózat célja, hogy a már jól ismert magas minőségű üzemanyagok mellett a Shell Café kínálata is kimagasló színvonalú termékekkel várja ügyfeleit. Saját márkás termékeik körét folyamatosan fejleszti a vállalat.
A Shell Café hálózat népszerűsége egyre nagyobb, és a tapasztalatok szerint a vásárlók igénye nő a prémium minőségű termékek iránt. A Shell küldetésének tekinti, hogy ügyfeleit az üzemanyagtöltésen túl is magas színvonalú termékekkel szolgálja ki, ezért a vállalat folyamatosan azon dolgozik, hogy remek ár-érték arányú élelmiszer termékválasztékát prémium ajánlatokkal bővítse, és az általa forgalmazott termékeket a vásárlók a töltőállomások mellett otthonukban is élvezhessék.
A Shell Cafékban felszolgált bársonyos barista kávékülönlegességek már kapszulás és szemes kávé formájában is hazavihetők, így a magas minőségű kávézás élménye egy hétvégi reggelen is garantált.
Az otthoni partik vagy baráti beszélgetések elmaradhatatlan kellékei a rágcsálnivalók, amelyekből a Shell többféle ízvilágot kínál: sós magvak közül az aranybarnára pörkölt kesudió, a karakteres ízvilágú földimogyoró, a sózott amerikai mandula és az olasz nyár élményét nyújtó pisztácia is a leggyakrabban választott termékek közé tartoznak. Annak pedig, aki biztosra menne az energiaszint növelésében, a Shell V-Power Racing energiaitalok adnak plusz löketet a teendők gyors elvégzéséhez.
Az ínyencek számára a gourmet ételeiről ismert Culinaris üzlet első osztályú hazai és nemzetközi ételekből álló válogatását kínálják egyes kiemelt Shell shopok polcain. A világ ízeit felvonultató termékválasztékban megtalálhatók a közönségkedvenc Fentimans üdítők mellett a 383 többszörös díjnyertes hungarikum vizei és az épp nem a volánnál ülők számára kínált jéghideg kisüzemi sörök is, a Hübris sörfőzdétől. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Reggeliztess, mint egy király…
A hagyományos reggeli egyre nehezebben illeszthető a modern ember étkezési…
Tovább olvasom >236,3 milliárd dollárra nőtt a saját márkás eladások értéke 2023-ban
A PLMA 2024-es Private Label Report című jelentése szerint a…
Tovább olvasom >A gyors bevásárlás kényelme és megújuló szezonális ajánlatok a Shell töltőállomásokon
2024-ben országszerte már 63 helyszínen várják vásárlóikat színes élelmiszerválasztékkal, szerethető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért tűnik kihagyhatatlannak a XI. Laurel Retail Konferencia?
Ha van esemény, amellyel kapcsolatban soha nem lehet azt mondani,…
Tovább olvasom >A Smurfit Kappa új korszakot nyit a fenntartható csomagolásban
A Smurfit Kappa csoport, a papíralapú csomagolóipar globális vezetője, számos…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >