A Shein és Temu hiába óriás, minden huszadik látogatásból csak egy végződik vásárlással
A Shein és Temu, az e-commerce kínai nagyjai, brutális tempóban növekednek, de mégsem veszélyeztetik az online kiskereskedelmi terület piacvezetőjét, az Amazont. Bár a Shein és Temu weboldalai rengeteg látogatót vonzanak, a Similarweb adatai szerint minden huszadik látogatásból csak egy végződik vásárlással. A vonzó árak ellenére a vásárlási hajlandóság nem emelkedik, és a potenciális vásárlók többsége inkább megbízhatóbb forrásokból szerzi be a kiválasztott termékeket.
A Shein az ünnepi szezonban különféle termékeket kínált alacsony áron, például 100 dolláros botmixereket és 6 dolláros fejhallgatókat. Ugyanakkor a vásárlói aktivitás nem követte a növekvő látogatószámot, és a Similarweb kimutatása szerint a vásárlási hajlandóság 4,6%-ról 4,1%-ra csökkent. A Temu esetében is hasonló a helyzet, ahol a látogatók száma négyszeresére nőtt, de csak a látogatók 4,5%-a hajlandó fizetni.
A két kínai versenyző ugyanaggresszív marketingkampányokkal és akciókkal terjeszkedik Észak-Amerikában és Európában, mint az Amazon. Míg az Amazon stabil törzsközönséggel rendelkezik, és a megbízhatóságának köszönhetően a vásárlók 56%-a hajlandó fizetni, a Shein és Temu még küszködik, hogy megtalálja a vásárlói körét. Az éles verseny és a marketing erőfeszítések azonban folyamatosan fokozódnak.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly versenytársat kapott az e-commerce terén az eMAG és az Alza
A Pepita Group Zrt. kiváló eredményeket ért el az év…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >Aznapi szállítást vállal az eMAG Budapesten és Pest vármegyében
Az eMAG jelentős logisztikai fejlesztéseket hajtott végre, amelyek révén Budapesten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek
Felelősen a tiszta kommunikációért Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a…
Tovább olvasom >A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes sörökre és a prémium kategóriára fókuszál a magyar sörpiac
A magyar sörpiac jelentős változásokat mutat az alkoholmentes és a…
Tovább olvasom >