A Rubedo Life Sciences-szel együttműködésben fejleszt anti-ageing megoldást a Beiersdorf
Több éves együttműködésbe kezd a Beiersdorf a Rubedo Life Sciences-szel, melynek során anti-ageing megoldást fejlesztenek a globális arcápolási piac számára.
Az együttműködés során a Beiersdorf a Rubedo sejtöregedési folyamatával kapcsolatos szaktudására épít – közölte a vállalat.
A partnerség a Rubedo kifejezetten a sejtek öregedését célzó kutatási programjaiból származó új vegyületeket fog vizsgálni.
Az öregedő sejtek [latin senescere = öregedni] az életkor előrehaladtával felhalmozódnak és gyulladást okoznak, ami hozzájárulhat az életkorral összefüggő bőrelváltozásokhoz és bőrbetegségekhez.
A szenolitikus és gyulladáscsökkentő tulajdonságokkal rendelkező vegyületek a Rubedo helyi bőrgyógyászati programjából származnak majd – jegyezte meg a Beiersdorf.
Dr. Gitta Neufang, a Beiersdorf globális kutatás-fejlesztésért felelős senior alelnöke kifejtette: – A bőrápolás terén vezető innovátori pozícióra törve hatalmas potenciált látunk a bőrfiatalításhoz szükséges kiváló megoldások fejlesztését célzó, a sejtek öregedésének dinamikusan fejlődő kutatási területén.
A Beiersdorf befektetőként is csatlakozik a Rubedóhoz, ugyanis az Oscar & Paul Corporate Venture Capital Fundon keresztül részt vett a nemrégiben lezárult „A” sorozatú finanszírozási körben.
A vállalat közölte, hogy az együttműködés révén új mércét kíván felállítani az anti-ageing bőrápolás területén, és új megoldásokat kíván kifejleszteni az arcápolási szegmensben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >AI-vezérelt gazdaságra készül a Danone
A Danone SA többéves, a mesterséges intelligencia (AI) integrálásáról szóló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >