A Pricer leleplezte legújabb fejlesztését, a SmartFlash-t
A világ vezető elektronikus polccímke gyártója, a Pricer Düsseldorfban, az éves EuroCIS konferencián mutatta be terméke legújabb funkcióját, a SmartFlash-t. A Pricer találmánya egy figyelemfelkeltő innováció: zöld villogó fényjel hívja fel a vásárlók és a munkatársak figyelmét az adott polccímkére. A SmartFlash-nek köszönhetően a Pricer minden eddiginél hatékonyabban ragadja meg a vásárlók figyelmét, lehetővé téve a célzott promóciót. Olvasson tovább, és nézze meg a SmartFlash-t bemutató kisfilmet!
A fényjel használata az értékesítésben nem új keletű dolog, de a Pricer ebben is képes egy lépéssel előre gondolkodni: a fényekhez nem ledeket használ, mivel az csökkentené a 8-10 éves elemélettartamot, hanem az adó-vevő IR része bocsát ki figyelemfelkeltő zöld villogást, így az akár napi 12 órás használat sem befolyásolja az elem élettartamát.
A Pricer fejlesztése nemcsak a vevők figyelemfelkeltését szolgálja, hiszen a bolti dolgozók munkáját is jelentősen megkönnyítheti, és egy-egy munkafolyamat időtartamát radikálisan lecsökkentheti. Gondoljunk csak arra, hogy nyitás előtt az akciós táblák, keretek kihelyezését villogással jelzi a Pricer polccímke, így a munkatárs gyorsan végre tudja hajtani azt a feladatot, melyet vezetője az irodából, egyetlen kattintással jelzett felé. Hát nem egyszerűbb így értékesíteni?
A Smartflash funkció a szegmens és E-papír címkék esetében is elérhető lesz.
A Pricer polccímkék kizárólagos forgalmazója Magyarországon a Szintézis Informatikai ZRt. www.szintezis.hu
Kapcsolódó cikkeink
Dübörög a digitalizáció a patikákban
A digitális kor hajnalán a patikák világa is átalakulóban van.…
Tovább olvasom >Tartós installációs az Év Displaye 2023
Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub…
Tovább olvasom >Változó vásárláshelyi eszköztár
A kereskedelem jövőjét számos vízió felrajzolja. A vásárlási élmény fontossága,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 11-én Sopronban indítja a fesztiválszezont a HEINEKEN Hungária Zrt.
A 2023-ban első alkalommal megrendezett SopronFest bebizonyította: Sopron nem maradhat fesztivál nélkül,…
Tovább olvasom >Szokatlan akcióval rukkol elő az Auchan
A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. Az…
Tovább olvasom >Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz
Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített…
Tovább olvasom >