A Plant-Powered Perspectives Magyarország elsőszámú növényi-alapú élelmiszeripari konferenciája
Indulásra kész a Budapest Plant-Powered Perspectives 2022 konferencia, a V4 országokban már sikeresen futó innovatív növényi alapú élelmiszeripari rendezvény, amely 2022.11.10-én kerül megrendezésre Budaörsön a Metro Gasztroakadémián.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/10/food-g828fb4cc1_1920-300x200.jpg)
(Fotó: Pixabay)
A tavaly hagyományteremtő jelleggel megrendezett konferencia egyértelműen bebizonyította, hogy hatalmas igény van a növényi szektor szereplői részéről az ilyen típusú találkozásokra: a teltházas eseményen a magyar vegán piac legjelentősebb szereplői képviseltették magukat, mérettől függetlenül. Az inspiráló előadások kirajzolták a világpiacot követő hazai trendeket, és olyan diskurzust indítottak, melyre soha korábban nem volt példa idehaza.
Miről lesz szó a konferencián?
A konferenciára idén is elsősorban élelmiszertermelőket, alternatívákat kereső tejipari és húsipari képviselőket, élelmiszeripari és élelmiszertechnológiai startupokat, az FMCG, a HoReCa és a kiskereskedelmi piac képviselőit, élelmiszeripari befektetőket és a legújabb táplálkozási trendeket figyelemmel követőket várják.
A résztvevők kilenc témában összesen tíz előadót hallgathatnak meg, emellett hat szakmai panelbeszélgetésbe kapcsolódhatnak be. Lesz szó a piaci- és jogszabályi környezetről, a növényi alapú élelmiszerek Általános forgalmi adójának a kérdéséről, a növényi élelmiszer-előállítás és a vendéglátás legfontosabb kérdéseiről, de azok is találnak maguknak izgalmas témákat, akiket az üzleti növekedés motivál.
Jegyek itt rendelhetők a konferenciára
Kapcsolódó cikkeink
Problémák és megoldások
Az MVI a Nemzetgazdasági Minisztérium Turisztikai Tanácsadó Testületének kérésére összeállította…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >