A Plant-Powered Perspectives Magyarország elsőszámú növényi-alapú élelmiszeripari konferenciája
Indulásra kész a Budapest Plant-Powered Perspectives 2022 konferencia, a V4 országokban már sikeresen futó innovatív növényi alapú élelmiszeripari rendezvény, amely 2022.11.10-én kerül megrendezésre Budaörsön a Metro Gasztroakadémián.

(Fotó: Pixabay)
A tavaly hagyományteremtő jelleggel megrendezett konferencia egyértelműen bebizonyította, hogy hatalmas igény van a növényi szektor szereplői részéről az ilyen típusú találkozásokra: a teltházas eseményen a magyar vegán piac legjelentősebb szereplői képviseltették magukat, mérettől függetlenül. Az inspiráló előadások kirajzolták a világpiacot követő hazai trendeket, és olyan diskurzust indítottak, melyre soha korábban nem volt példa idehaza.
Miről lesz szó a konferencián?
A konferenciára idén is elsősorban élelmiszertermelőket, alternatívákat kereső tejipari és húsipari képviselőket, élelmiszeripari és élelmiszertechnológiai startupokat, az FMCG, a HoReCa és a kiskereskedelmi piac képviselőit, élelmiszeripari befektetőket és a legújabb táplálkozási trendeket figyelemmel követőket várják.
A résztvevők kilenc témában összesen tíz előadót hallgathatnak meg, emellett hat szakmai panelbeszélgetésbe kapcsolódhatnak be. Lesz szó a piaci- és jogszabályi környezetről, a növényi alapú élelmiszerek Általános forgalmi adójának a kérdéséről, a növényi élelmiszer-előállítás és a vendéglátás legfontosabb kérdéseiről, de azok is találnak maguknak izgalmas témákat, akiket az üzleti növekedés motivál.
Jegyek itt rendelhetők a konferenciára
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >