A PICK Téliszalámi kampány legutóbbi állomásán Fördős Zé édesapjával járt utána a legendás receptnek
A PICK új tévéreklámmal indította el tavaszi kampányát, amely egy fiatalabb célközönséghez is szólva mutatja be a 150 éve felülmúlhatatlan PICK Téliszalámit. A kampány legutóbbi videós elemével egy újabb leplet húz le a PICK Téliszalámi titkáról; az egyébként együtt ritkán szereplő Fördős Zé és Fördős Lajos kerekedtek fel annak kedvéért, hogy elkalauzolják a nézőket Szegedre, a legendás készítmény szülővárosába.
Háttér:
A PICK februárban indította el új, tavaszi kommunikációs kampányát. A szegedi vonatkozású márka 150 éve őrzi az ikonikus téliszalámi eredeti receptjét, melyet több emberöltőn keresztül számos legenda kísér. Az idősebb generációk körében már jól ismert a népszerű Hungarikum, ám a márka szeretné megismertetni a fiatalabbakkal is, mitől egyedi és utánozhatatlan a PICK Téliszalámi.
Kreatív koncepció:
A fiatalokat is célzó, legújabb aktivitás egy videókampány koncepciója volt; a legenda nyomába eredt két generáció meghatározó séfje, Fördős Zé és édesapja, Fördős Lajos, hogy a szegedi szalámigyár falain belül kiderítsék a „téliszalámi-titkot”.
A videóból kiderül, hogy a PICK Téliszalámi több mint másfél évszázados receptjének egyik fontos szereplője a mindenkori szalámimester, aki a mai napig a szalámigyártás kényes folyamatának minden lépését felügyeli. E folyamatokon vezette végig a Street Kitchen alapítóit a szakember, aki hamarosan nyugdíjba vonul. A forgatás során Fördősék jártak a szegedi Tisza-parton, szemügyre vették a téliszalámi alapanyagául szolgáló legnemesebb húsokat, segédkeztek a fűszerek kimérésében, bekukkantottak a füstölőkamrákba és az érlelőtoronyba, sőt, annak is szemtanúi voltak, ahogy a PICK Szeged Zrt.-nél 45 éve tevékenykedő, ebből 25 éve szalámimester Függ István, átadja a stafétát utódjának, Fülöp Zsoltnak. De hogy mit is csinál egy szalámimester? Kiderül a filmből!
„A téliszalámi-titok megfejtése ott kezdődik, hogy édesapámmal beleszippantottunk a tiszai levegőbe, pont azon a partszakaszon, ahol gyerekkoromban is sokat horgásztunk – nem is gondoltuk volna, hogy ennek a klímának ekkora szerepe van a szalámiérlelésben – majd ott folytatódik, amikor láttuk e két mester fáradhatatlan elkötelezettségét. A személyes kötődésen túl még azért is örültünk a felkérésnek, mert ritkán szerepelünk együtt a képernyőkön.” – összegezte Fördős Zé az együttműködés hátterét.
Szokolai Júlia, a PICK marketing és stratégiai vezetője hozzátette, hogy „A szalámi-mesterség generációról generációra száll, így a videóban szereplő stafétaátadás és a Fördős-család jól szimbolizálja azt a nemzedékek közötti kapcsot, amely ezáltal a fiatalabbakat is képes megszólítani.”
Behind the scenes:
A gyárlátogatás során tetőtől talpig védőruhába öltözött a Café Communications stábja Fördősékkel együtt. Zé és Lajos aktívan ki is próbálták a szalámigyártás egyes lépéseit, kimérték a fűszereket, bükkfahasábot helyeztek a füstölő kocsira, szalámit csomagoltak, sőt, saját maguk helyezték a rudakra a PICK Téliszalámi egyik védjegyének számító plombát.
PR koncepció és kampány:
A PICK videókampány egy PR lábbal egészül ki, amely a célcsoportnak megfelelően, életmód oldalról dolgozta fel az együttműködést, amelyért a FleishmanHillard Café felel.
A nem hétköznapi gyárlátogatás videója az alábbi linken megtekinthető:
Alkotók listája:
Megbízó: PICK Szeged Zrt.
Csoport marketing és stratégia vezető: Szokolai Júlia
Média, digitális és fogyasztói marketing vezető: Vízhányó-Pitrik Szilvia
Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra
Brand manager és social média specialista – Zsapka Anna
Termékmenedzser – Baloghné Harkai Zsuzsanna
Reklámügynökség: Café Communications
Stratégiai igazgató: Szakál Zoltán
Stratéga: Ónody Boglárka
Kreatívigazgató: Zsembery Péter
Art director: Csabai Bence
Copywriter: Havas Kinga
Account director: Kistamás Veronika
Senior account manager: Papp-Hidegkuti Edit, Ferencz Mónika Linda
Médiaügynökség: Café Reklám
Media account director: Kara Balázs
Senior integrated media planner: Gergely Dóra
Junior digital performance manager: Ilko Lóránt
Produkciós cég:
Street Kitchen
PR-ügynökség: FleishmanHillard Café
Public Relations Account Executive: Fehér Emma
Public Relations Senior Account Executive: Csula-Albert Andrea
Account Director: Szigeti Györgyi
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >A XXII. Business Golf Championship idén is sokakat vonzott
Idén huszonkettedik születésnapjához érkezett a Business Golf Championship június közepén, Bükfürdőn,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >