A PICK a szurkolói élményre építi új kampányát
A 2021-2022-es labdás sportesemények után az idei év végén ismét átélhetjük a nagy, közös szurkolások összetartó erejét. A PICK most is arra buzdít: legyen a sport és a szurkolás közösségi élmény, a legszebb pillanatokat pedig tegyük felejthetetlenné PICK szalámis szendvicsekkel!

A PICK: a Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal is elérhetőek
A PICK generációk óta, minden emlékezetes esemény során velünk van már több, mint 150 éve, a legnagyobb sportpillanatok sem kivételek ez alól. Ugyan a magyar sportolókért most nem izgulhatunk, viszont ha más-más csapatnak is szurkolunk, szurkoljunk együtt kedvenceinknek!
A PICK most is gondoskodik arról, hogy még emlékezetesebbé váljanak ezek az örömteli pillanatok. A sportesemények alkalmából külön megalkotott szurkolói és különféle nemzetek szendvicsreceptjeit ajánlja a szurkoláshoz inspirációként, amelyek garantálják, hogy ezek a közös pillanatok is valódi ízemlékké váljanak.
„A PICK egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet nyújtson a fogyasztóknak. Csak egy-két példát kiemelve, a szeletelt 70 g-os PICK Téliszalámikat jelenleg is +11%-kal túltöltve kínáljuk, az iskolakezdést pedig túltöltött szeletelt Szalametti szalámikkal és a párizsikkal támogattuk. Mindemellett egész évben szinte folyamatosan árakciókkal, összecsomagolásokkal és különféle nyereményjátékokkal, promóciókkal várjuk a fogyasztókat az üzletekben.”
– mondta el Szabó-Spanyol Henriett a PICK márka senior brand managere.
Mindehhez hűen idén ősszel is különleges, limitált kiadású termékekkel készül a PICK: a Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal, egy mini focilabdával lesznek elérhetőek a legtöbb kereskedelmi üzletben. A termékek látványos bolti kihelyezésekkel egészülnek ki, illetve a kampány időszaka alatt, a szeletelt PICK Téliszalámik egyes kiszerelései túltöltve kaphatóak.
A szurkolói kampány népszerűsítésében olyan ismert TikTok és Instagram influencerek is részt vesznek, mint Szabi a Pék és Sándor Orsi.
Kapcsolódó cikkeink
„Olasz örökség, magyar büszkeség” A magyar szalámigyártás olasz gyökerei
A magyar gulyáslevessel foglalkozó időszaki kiállítást követően ismét egy hungarikummal…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >