A PICK a szurkolói élményre építi új kampányát
A 2021-2022-es labdás sportesemények után az idei év végén ismét átélhetjük a nagy, közös szurkolások összetartó erejét. A PICK most is arra buzdít: legyen a sport és a szurkolás közösségi élmény, a legszebb pillanatokat pedig tegyük felejthetetlenné PICK szalámis szendvicsekkel!

A PICK: a Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal is elérhetőek
A PICK generációk óta, minden emlékezetes esemény során velünk van már több, mint 150 éve, a legnagyobb sportpillanatok sem kivételek ez alól. Ugyan a magyar sportolókért most nem izgulhatunk, viszont ha más-más csapatnak is szurkolunk, szurkoljunk együtt kedvenceinknek!
A PICK most is gondoskodik arról, hogy még emlékezetesebbé váljanak ezek az örömteli pillanatok. A sportesemények alkalmából külön megalkotott szurkolói és különféle nemzetek szendvicsreceptjeit ajánlja a szurkoláshoz inspirációként, amelyek garantálják, hogy ezek a közös pillanatok is valódi ízemlékké váljanak.
„A PICK egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet nyújtson a fogyasztóknak. Csak egy-két példát kiemelve, a szeletelt 70 g-os PICK Téliszalámikat jelenleg is +11%-kal túltöltve kínáljuk, az iskolakezdést pedig túltöltött szeletelt Szalametti szalámikkal és a párizsikkal támogattuk. Mindemellett egész évben szinte folyamatosan árakciókkal, összecsomagolásokkal és különféle nyereményjátékokkal, promóciókkal várjuk a fogyasztókat az üzletekben.”
– mondta el Szabó-Spanyol Henriett a PICK márka senior brand managere.
Mindehhez hűen idén ősszel is különleges, limitált kiadású termékekkel készül a PICK: a Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal, egy mini focilabdával lesznek elérhetőek a legtöbb kereskedelmi üzletben. A termékek látványos bolti kihelyezésekkel egészülnek ki, illetve a kampány időszaka alatt, a szeletelt PICK Téliszalámik egyes kiszerelései túltöltve kaphatóak.
A szurkolói kampány népszerűsítésében olyan ismert TikTok és Instagram influencerek is részt vesznek, mint Szabi a Pék és Sándor Orsi.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >