A PICK a szurkolói élményre építi új kampányát
A 2021-2022-es labdás sportesemények után az idei év végén ismét átélhetjük a nagy, közös szurkolások összetartó erejét. A PICK most is arra buzdít: legyen a sport és a szurkolás közösségi élmény, a legszebb pillanatokat pedig tegyük felejthetetlenné PICK szalámis szendvicsekkel!
A PICK generációk óta, minden emlékezetes esemény során velünk van már több, mint 150 éve, a legnagyobb sportpillanatok sem kivételek ez alól. Ugyan a magyar sportolókért most nem izgulhatunk, viszont ha más-más csapatnak is szurkolunk, szurkoljunk együtt kedvenceinknek!
A PICK most is gondoskodik arról, hogy még emlékezetesebbé váljanak ezek az örömteli pillanatok. A sportesemények alkalmából külön megalkotott szurkolói és különféle nemzetek szendvicsreceptjeit ajánlja a szurkoláshoz inspirációként, amelyek garantálják, hogy ezek a közös pillanatok is valódi ízemlékké váljanak.
„A PICK egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet nyújtson a fogyasztóknak. Csak egy-két példát kiemelve, a szeletelt 70 g-os PICK Téliszalámikat jelenleg is +11%-kal túltöltve kínáljuk, az iskolakezdést pedig túltöltött szeletelt Szalametti szalámikkal és a párizsikkal támogattuk. Mindemellett egész évben szinte folyamatosan árakciókkal, összecsomagolásokkal és különféle nyereményjátékokkal, promóciókkal várjuk a fogyasztókat az üzletekben.”
– mondta el Szabó-Spanyol Henriett a PICK márka senior brand managere.
Mindehhez hűen idén ősszel is különleges, limitált kiadású termékekkel készül a PICK: a Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal, egy mini focilabdával lesznek elérhetőek a legtöbb kereskedelmi üzletben. A termékek látványos bolti kihelyezésekkel egészülnek ki, illetve a kampány időszaka alatt, a szeletelt PICK Téliszalámik egyes kiszerelései túltöltve kaphatóak.
A szurkolói kampány népszerűsítésében olyan ismert TikTok és Instagram influencerek is részt vesznek, mint Szabi a Pék és Sándor Orsi.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >