A PICK a szurkolói élményre építi új kampányát
A 2021-2022-es labdás sportesemények után az idei év végén ismét átélhetjük a nagy, közös szurkolások összetartó erejét. A PICK most is arra buzdít: legyen a sport és a szurkolás közösségi élmény, a legszebb pillanatokat pedig tegyük felejthetetlenné PICK szalámis szendvicsekkel!
A PICK generációk óta, minden emlékezetes esemény során velünk van már több, mint 150 éve, a legnagyobb sportpillanatok sem kivételek ez alól. Ugyan a magyar sportolókért most nem izgulhatunk, viszont ha más-más csapatnak is szurkolunk, szurkoljunk együtt kedvenceinknek!
A PICK most is gondoskodik arról, hogy még emlékezetesebbé váljanak ezek az örömteli pillanatok. A sportesemények alkalmából külön megalkotott szurkolói és különféle nemzetek szendvicsreceptjeit ajánlja a szurkoláshoz inspirációként, amelyek garantálják, hogy ezek a közös pillanatok is valódi ízemlékké váljanak.
„A PICK egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet nyújtson a fogyasztóknak. Csak egy-két példát kiemelve, a szeletelt 70 g-os PICK Téliszalámikat jelenleg is +11%-kal túltöltve kínáljuk, az iskolakezdést pedig túltöltött szeletelt Szalametti szalámikkal és a párizsikkal támogattuk. Mindemellett egész évben szinte folyamatosan árakciókkal, összecsomagolásokkal és különféle nyereményjátékokkal, promóciókkal várjuk a fogyasztókat az üzletekben.”
– mondta el Szabó-Spanyol Henriett a PICK márka senior brand managere.
Mindehhez hűen idén ősszel is különleges, limitált kiadású termékekkel készül a PICK: a Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal, egy mini focilabdával lesznek elérhetőek a legtöbb kereskedelmi üzletben. A termékek látványos bolti kihelyezésekkel egészülnek ki, illetve a kampány időszaka alatt, a szeletelt PICK Téliszalámik egyes kiszerelései túltöltve kaphatóak.
A szurkolói kampány népszerűsítésében olyan ismert TikTok és Instagram influencerek is részt vesznek, mint Szabi a Pék és Sándor Orsi.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >