A piac negyedét akarja a Szentkirályi
Összesen 115 millió liter ásványvizet értékesített, és 4,3 milliárd forint árbevételt ért el tavaly a Szentkirályi Ásványvíz Kft. – áll a cég május 2-án kiadott közleményében. A jelenleg 17,1 százalékos piaci részesedéssel bíró vállalat 2007-re – új termékeinek és dinamikusan fejlődő gasztroágazatának köszönhetően – a magyar ásványvízpiac egynegyedének meghódítását, 20 százalékos növekedést, ezzel pedig 6 milliárd forint árbevételt tervez.
A cég a Szonda Ipsosszal elvégeztetett egy kutatást is az ásványvízpiac sajátosságairól. Ebből többek között kiderült, hogy a Szentkirályi Magyarország legismertebb ásványvize. A spontán válaszadók közel kétszer többször (37 százalékban) említik elsőként, mint az őt követő versenytársait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >