A P&G koronavírus-ölő fertőtlenítőszert vezet be az Egyesült Királyságban
Az USA-ban nagy siker aratott Microban 24 fertőtlenítőszer családot először a UK-ban vezeti be a Procter&Gamble. Az integrált kampány célja, hogy a vásárlók 95%-át elérjék.
Február 22-én tette közzé tájékoztató anyagát a P&G a BusinessWire oldalán, amelyben bejelentik a 24 órás felületi védelmet nyújtó, baktérium- és vírusölő Microban 24 termékcsalád bevezetését.
Videó a közösségi médiában
A két hónaposra tervezett aktiváció minden médiára kiterjed, különös hangsúllyal a közösségi platformokra. Az edukációs jellegű kommunikáció a Twitteren, Instagramon és Pinteresten is megjelenik. A vállalat célkitűzése, hogy két hónapon belül elérje a háztartások vásárlási döntéshozóit, népszerűsítse a márkát a közösségi platformokon és a márkanagyköveteken keresztül. A digitális hangsúly fő oka a tavaly óta tartó szigorú pandémiás lezárások és korlátozások.
Microban 24 termékcsalád
A Microban 24 márka váratlan lett sláger, tavaly februári bevezetése óta az USA-ban. Mivel a fogyasztók a koronavírus miatti aggodalmak közepette hamar kiürítették az ismert fertőtlenítőszer polcokat, felvásárolták a Clorox és a Lysol termékeket, hajlandóak voltak olyan kevésbé ismert termékeket vásárolni, mint a Microban 24.
A Microban 24-et az otthon körüli kemény, nem porózus, étellel nem érintkező felületeken, például ajtókilincseken, íróasztalokon, kukákon és szekrényeken való használatra tervezték. Ezeket a sokszor érintett területeket folyamatosan használjuk, ezért tökéletes környezetet nyújtanak a vírusok és baktériumok terjedéséhez.
A Microban 24 mögött álló tudomány egy erőteljes formula, amely ötvözi az aktív antibakteriális összetevőket és többrétegű védelmet nyújt a felületeken. Ennek eredményeként az antibakteriális hatóanyagok akár 24 órán át a felszínen maradnak, így folyamatosan megölik a baktériumokat, akár napi többszöri érintés esetén is.
A fertőtlenítő sprayt, felülettisztítót és fürdőszobai tisztítószert friss és citrus illatban tartalmazó termékcsalád egyedülálló védelmet nyújt a baktériumok ellen. Elpusztítja a baktériumok 99,9%-át és egyes vírusokat is, köztük a COVID-19 vírust (burkolt vírusokon tesztelt, 5 perc érintkezési idővel) és az influenza vírust (burkolt vírusokon tesztelt, 5 perc érintkezési idővel) is. A baktériumok elpusztítását akár 24 órán keresztül folytatja, még több érintés után is.
A hatékony alkalmazáshoz rá kell fújni a Microban 24-et a fertőtleníteni kívánt felületekre, majd 5 perc hatóidő után egy kendővel le kell törölni. Ez a folyamat a baktériumok 99,9 %-át elpusztítja akár 24 órás időtartamra.
Új szemlélet a termékbevezetésben
A Microban 24 bevezetése eltért a P&G szokásos centralizált döntéshozatali folyamatától és kihagyta a jelentős erőforrások mozgósítása előtt szokásos aprólékos tesztmarketinget.
A Microban 24 fejlesztése újabb jele annak, hogy a P&G megújította szemléletét az innováció és az új termékek marketingje terén. Marc Pritchard, a márkákért felelős vezérigazgató az elmúlt években ezt a folyamatot „konstruktív megszakításnak” nevezte, gyors stratégia váltásnak, hogy megfeleljen a nyomás alatt álló társadalom igényeinek. Ezt a témát a múlt hónapban a virtuális Consumer Electronics Show keretében tartott beszédében elemezve mondta, hogy a vállalat „183 év tapasztalatát ötvözi a startupok vállalkozói szellemiségével”.
A P&G kiemelte legújabb termékei között a Microban 24-et és az Oral-B foghigiénés márkáját, amely az elektromos fogkefék értékesítésének 20%-os értékesítési ugrását jelentette a decemberi negyedév során. A tisztítószerek, főként a Tide és a Mr. Clean iránti folyamatos kereslet miatt a P&G árbevétele 8% -kal emelkedett az egy évvel korábbi időszakhoz képest. A társaság 7% -kal növelte a marketingre fordított kiadásokat, amit a menedzsment az értékesítés növekedéséhez képest „megfelelőnek” nevezett.
Kapcsolódó cikkeink
Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >