A P&G koronavírus-ölő fertőtlenítőszert vezet be az Egyesült Királyságban
Az USA-ban nagy siker aratott Microban 24 fertőtlenítőszer családot először a UK-ban vezeti be a Procter&Gamble. Az integrált kampány célja, hogy a vásárlók 95%-át elérjék.
Február 22-én tette közzé tájékoztató anyagát a P&G a BusinessWire oldalán, amelyben bejelentik a 24 órás felületi védelmet nyújtó, baktérium- és vírusölő Microban 24 termékcsalád bevezetését.
Videó a közösségi médiában
A két hónaposra tervezett aktiváció minden médiára kiterjed, különös hangsúllyal a közösségi platformokra. Az edukációs jellegű kommunikáció a Twitteren, Instagramon és Pinteresten is megjelenik. A vállalat célkitűzése, hogy két hónapon belül elérje a háztartások vásárlási döntéshozóit, népszerűsítse a márkát a közösségi platformokon és a márkanagyköveteken keresztül. A digitális hangsúly fő oka a tavaly óta tartó szigorú pandémiás lezárások és korlátozások.
Microban 24 termékcsalád
A Microban 24 márka váratlan lett sláger, tavaly februári bevezetése óta az USA-ban. Mivel a fogyasztók a koronavírus miatti aggodalmak közepette hamar kiürítették az ismert fertőtlenítőszer polcokat, felvásárolták a Clorox és a Lysol termékeket, hajlandóak voltak olyan kevésbé ismert termékeket vásárolni, mint a Microban 24.
A Microban 24-et az otthon körüli kemény, nem porózus, étellel nem érintkező felületeken, például ajtókilincseken, íróasztalokon, kukákon és szekrényeken való használatra tervezték. Ezeket a sokszor érintett területeket folyamatosan használjuk, ezért tökéletes környezetet nyújtanak a vírusok és baktériumok terjedéséhez.
A Microban 24 mögött álló tudomány egy erőteljes formula, amely ötvözi az aktív antibakteriális összetevőket és többrétegű védelmet nyújt a felületeken. Ennek eredményeként az antibakteriális hatóanyagok akár 24 órán át a felszínen maradnak, így folyamatosan megölik a baktériumokat, akár napi többszöri érintés esetén is.
A fertőtlenítő sprayt, felülettisztítót és fürdőszobai tisztítószert friss és citrus illatban tartalmazó termékcsalád egyedülálló védelmet nyújt a baktériumok ellen. Elpusztítja a baktériumok 99,9%-át és egyes vírusokat is, köztük a COVID-19 vírust (burkolt vírusokon tesztelt, 5 perc érintkezési idővel) és az influenza vírust (burkolt vírusokon tesztelt, 5 perc érintkezési idővel) is. A baktériumok elpusztítását akár 24 órán keresztül folytatja, még több érintés után is.
A hatékony alkalmazáshoz rá kell fújni a Microban 24-et a fertőtleníteni kívánt felületekre, majd 5 perc hatóidő után egy kendővel le kell törölni. Ez a folyamat a baktériumok 99,9 %-át elpusztítja akár 24 órás időtartamra.
Új szemlélet a termékbevezetésben
A Microban 24 bevezetése eltért a P&G szokásos centralizált döntéshozatali folyamatától és kihagyta a jelentős erőforrások mozgósítása előtt szokásos aprólékos tesztmarketinget.
A Microban 24 fejlesztése újabb jele annak, hogy a P&G megújította szemléletét az innováció és az új termékek marketingje terén. Marc Pritchard, a márkákért felelős vezérigazgató az elmúlt években ezt a folyamatot „konstruktív megszakításnak” nevezte, gyors stratégia váltásnak, hogy megfeleljen a nyomás alatt álló társadalom igényeinek. Ezt a témát a múlt hónapban a virtuális Consumer Electronics Show keretében tartott beszédében elemezve mondta, hogy a vállalat „183 év tapasztalatát ötvözi a startupok vállalkozói szellemiségével”.
A P&G kiemelte legújabb termékei között a Microban 24-et és az Oral-B foghigiénés márkáját, amely az elektromos fogkefék értékesítésének 20%-os értékesítési ugrását jelentette a decemberi negyedév során. A tisztítószerek, főként a Tide és a Mr. Clean iránti folyamatos kereslet miatt a P&G árbevétele 8% -kal emelkedett az egy évvel korábbi időszakhoz képest. A társaság 7% -kal növelte a marketingre fordított kiadásokat, amit a menedzsment az értékesítés növekedéséhez képest „megfelelőnek” nevezett.
Kapcsolódó cikkeink
Az egyik amerikai áruházlánc LMBTQ tematikájú árucikkeket távolít el üzleteiből
Az áruház dolgozóit ért fenyegetések, valamint vásárlói kifogások miatt eltávolítja,…
Tovább olvasom >A magyar élelmiszerek egyesült államokbeli exportjáról tárgyalt Washingtonban Nagy István agrárminiszter
A magyar víziszárnyasok amerikai exportjáról és a mangalicasonka szállításának lehetőségeiről…
Tovább olvasom >Vegyes fogadtatásban részesült a Starbucks olívaolajos innovációja
Az újdonság februárban indult Olaszországban, ma már az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
AKI: tavaly 9 százalékkal emelkedhetett az élelmiszeripari beruházások összértéke
Az élelmiszeripari beruházások összértéke az előzetes adatok alapján 9 százalékkal…
Tovább olvasom >K&H: teljesen átalakította a gondolkodást az infláció
A harmincas, negyvenes, ötvenes éveikben járó magyar vásárlók döntéseit immáron…
Tovább olvasom >Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
A Zwack Unicum Nyrt. a 2022. április 1. és 2023.…
Tovább olvasom >