A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett: a hüvelyesek fogyasztását ösztönző kezdeményezés ezúttal az ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskolában mutatta be a növényi táplálkozás lehetőségeit a diákoknak.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A Radnóti Összefogás Fesztivál keretében Zsolnay Gergely vegán séf, kertészmérnök és táplálkozástudományi szakértő tartott szemléletformáló előadást az élelmiszeripari kihívásokról, a táplálkozás egészségügyi és környezeti hatásairól, valamint a különböző növényi étrendek közötti különbségekről.
A több mint 100 fős hallgatóság egy vitát is végighallgathatott, ahol a növényi és állati eredetű étrendek etikai és környezeti aspektusaival kapcsolatos véleményét ütköztette Zsolnay Gergely, Bergovecz László (a MAVEG elnöke), valamint Mezőszentgyörgyi Dávid, a Juh és Kecske Ágazati Szakmaközi Szervezet ügyvezetője.
A rendezvény zárásaként a diákok megkóstolhatták a BiOrganik VeganChef szendvicskrémjeit, valamint a Vega-Farm gabonakolbászát és szejtán sonkáját – a visszajelzések szerint a növényi finomságok nagy sikert arattak. //
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >